کد خبر: 1221369
تاریخ انتشار: ۰۲ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۱۵
شب گذشته اولین قسمت از «مهمانی» ایرج طهماسب با حضور شخصیت‌های اصلی این مجموعه از جمله «بچه» و «پشه» روی آنتن شبکه نسیم رفت.

جوان آنلاین:  بالاخره برنامه «مهمانی» ایرج طهماسب با عروسک‌های جدید و قدیم او به شبکه نسیم رسید و شب گذشته اول فرودین این برنامه روی آنتن رفت.

به گزارش مهر، این اولین قسمت از مجموعه تلویزیونی ایرج طهماسب بود که به نوعی در ادامه «مهمونی»‌های او در شبکه نمایش خانگی ساخته شد و سعی کرد با نمایش هر یک از عروسک‌ها معرفی کوتاهی هم از آن‌ها داشته باشد.

در قسمت اول این مجموعه تقریباً همه عروسک‌های او در «مهمونی» حضور داشتند که شامل «بچه»، «پشه»، «قیمه خانم» و دیگر شخصیت‌های عروسکی که در این ۲ فصلی که در شبکه نمایش خانگی عرضه شد، بودند.

این مجموعه ابتدا با حضور خود ایرج طهماسب و ۲ شخصیت «شاباش» و «دی جی» شروع شد و سپس با ورود دیگر شخصیت‌ها ادامه پیدا کرد.

نکته جالب توجه اینکه برخی تصور می‌کردند ورود شخصیت‌هایی مثل «بچه» و «پشه» با ممیزی‌هایی در این مجموعه مواجه شوند و از شخصیتی که برای آن‌ها در شبکه نمایش خانگی ساخته شده بود دور شوند. با این حال هم «بچه» که هوتن شکیبا صداپیش اوست و هم «پشه» که کاظم سیاحی صداپیشگی او را بر عهده دارد ویژگی‌های اصلی شخصیتی خود را حفظ کردند و حتی تکیه کلام‌های معروف‌شان مثل «بده بزنیم» نیز در مجموعه به کار رفت.

در این مجموعه از جمله شخصیت‌های عروسکی قدیمی که دیده شد «فامیل دور» بود که بهادر مالکی صداپیشگی او را بر عهده دارد. شاید برای خیلی‌ها که با مجموعه‌های طهماسب خاطره دارند هنوز جای خالی کلاه قرمزی و پسرخاله هم احساس می‌شود.

مجموعه «مهمانی» به تازگی کلید خورده است و تولید آن محصول زمستان ۱۴۰۲ و بهار ۱۴۰۳ است و هر شب ساعت ۲۱ از شبکه نسیم پخش می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار