کد خبر: 1221605
تاریخ انتشار: ۰۵ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۶:۱۰
وزرای خارجه ایران و عمان بر ضرورت دخالت سریع و جدی مجامع بین‌المللی به منظور جلوگیری از جنایات بیشتر رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین تأکید کردند.

جوان آنلاین: «حسین امیرعبداللهیان» وزیر امور خارجه ایران و «سید بدر بن حمد البوسعیدی» وزیر خارجه سلطنت عمان، امروز یکشنبه پنجم فروردین، در یک تماس تلفنی، موضوعات روابط دوجانبه و تحولات اخیر در نوار غزه را مورد بحث و بررسی قرار دادند.

به گزارش آنا، دو طرف در این گفت‌وگوی تلفنی با اشاره به روابط رو به رشد دو کشور، بر اراده متقابل برای استمرار و تحکیم مناسبات دوجانبه و همکاری‌های منطقه‌ای و بین‌المللی تأکید کردند.

وزرای امور خارجه جمهوری اسلامی ایران و سلطنت عمان همچنین در ادامه این گفت‌وگوی تلفنی، تداوم جنایات رژیم صهیونیستی در نوار غزه به ویژه اقدامات وحشیانه و غیرانسانی این رژیم در محاصره بیمارستان شفا و کشتار بیماران و کادر پزشکی آن را به شدت محکوم کردند.

طرفین با توجه به حجم و عمق فجایع به وجود آمده در این بیمارستان، بر ضرورت دخالت سریع و جدی مجامع بین‌المللی به منظور جلوگیری از جنایات بیشتر رژیم صهیونیستی نسبت به مردم مظلوم فلسطین تأکید کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار