کد خبر: 1227207
تاریخ انتشار: ۱۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۰
رییس شورای اطلاع رسانی دولت:
رییس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه مسیر دولت، مسیر خدمت و کار برای مردم است، گفت: ایجاد امید و اعتماد افزایی در سطح جامعه با روایت گری درست، وظیفه همه مدیران است.

جوان آنلاین: «سپهر خلجی» روز پنجشنبه در نشست شورای اداری استان ایلام با تاکید بر روایت مقایسه‌ای در راستای تحقق جهاد تبیین، اظهار کرد: هنر روایت در بیان مطالب و مفاهیم بسیار مهم است که می‌تواند تاثیر گذاری بیشتری و بهتری در جامعه مخاطب داشته باشد.

به گزارش ایرنا، وی با بیان اینکه باید تلاش شود که روایت درست و صحیح برای مخاطبان و اقشار مختلف مردم ارایه کرد، افزود: سینمای هالیود در واقع صنعتی بود که آمریکایی‌ها برای روایت قدرت، سبک زندگی، همینه خود پایه گذاری کردند و بر اساس همین صنعت روایت گری تلاش کردند که افکار عمومی جهان را مهندسی کنند.

خلجی ابراز کرد: آمریکا به عنوان کشوری که در جنگ ویتنام بدترین جنایات را انجام داده، با صنعت سینما تلاش کرد که مدافع حقوق بشر جلوه داده شود و امروز نیز تاش می‌کند که در غزه نیز به همین گونه عمل کند.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت یادآور شد: آرایش رسانه‌ای دشمنان به گونه‌ای است که هم به نقاط ضعف و هم به نقاط قوت ما حمله می‌کنند، اربعین برای ما یک نقطه قوت و بی نظیر است که به آن نیز حمله می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه امروز جنگ نفس گیری در روایت سازی داریم و درگیر جنگ مدیریت پیام هستیم، ابراز کرد: امروز تمرکز دشمن بر جنگ در حوزه اقتصادی است و همین موضوع را هم در عرصه رسانه پیش می‌برد و ما امروز به عنوان کارگزاران و مسولان مأموریت داریم که همانگونه که رهبر معظم انقلاب اسلامی فرمودند در عرصه جهاد تبیین وارد عمل شده و پای کار باشیم.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه هدف دشمنان در جنگ رسانه‌ای ناکارآمد جلوه داده نظام است، افزود: وظیفه ما ایجاد امید و اعتماد افزایی در سطح جامعه است.

خلجی یادآور شد: قبل از این دولت روزانه ۷۰۰ الی ۸۰۰ کشته کرونایی داشتیم، مدارس تعطیل بود، تورم نزدیک به ۶۰ درصد بود و امروز همین عامل تورم ۶۰ درصدی، مدعی است، دولت قبل یک زمین سوخته را تحویل دولت کنونی داد و این دولت تورم ۶۰ درصدی را امروز به ۴۰ درصد کاهش داده که این میزان در فروردین ماه این میزان به ۳۰ درصد کاهش یافته است.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با بیان اینکه امروز رییس جمهور میان مردم است، ابراز کرد: در دولت قبل، ریل انقلاب از مسیر خارج شده بود و در این دولت به ریل خود بازگشت، قطعی‌های مکرر برق داشتیم، نفت فروش نمی‌رفت امروز یک‌میلیون و ۵۰۰ هزار بشکه نفت به فروش می‌رسد.

وی گفت: دامن زدن به حاکمیت دوگانه، رشد منفی در حوزه مسکن از دیگر مشکلاتی بود که در دولت قبل وجود داشت، اگر یک رویارویی با با کشور‌های متخاصم در دولت گذشته داشتیم آیا فکر می‌کردید که چنین منسجم در مقابل دشمن ایستاده، عملیات وعده صادق اجرا شود، امروز در حوزه فضایی و دانش بنیان‌ها کشور رشد داشته است، در حوزه سیاست خارجی و ارتباط بین المللی نیز ارتباط کشور توسعه یافته است.

وی با بیان اینکه مسیری که دولت پیش گرفته است مسیر خدمت و کار برای مردم است، ابراز کرد: وظیفه ما این است که روایت گری درست و صحیحی داشته باشیم و باید تلاش کرد روند عقب ماندگی را جبران کنیم و کشور نیاز به خدمت دارد.

خلجی با تاکید بر اینکه سه مقوله تبیین، اعتماد سازی و رفع شبهه، وظیفه همه مدیران و اصحاب رسانه در راستای تبیین فعالیت‌ها و برنامه‌های انجام شده در کشور است، گفت: این حجم از کار در این دولت انجام شده است که حتما باید در حوزه روایت گری و به ویژه روایت گری مقایسه‌ای کار شود.

رییس شورای اطلاع رسانی دولت با اشاره به اینکه طبق مصوبه هیئت دولت، هر مدیر دستگاه اجرایی مسئول مستقیم اطلاع رسانی است، گفت: حوزه اطلاع رسانی از دستگاه اجرایی و نظام اداری تصویر سازی می‌کند و اگر مدیران دلسوز هستند باید بخش اطلاع رسانی را در دستگاه اجرایی خود تقویت کنند.

خلجی با بیان اینکه باید یک درصد مشخصی از این همه حجم عملیات و کارها، طرح و پروژه‌های انجام شده به حوزه اطلاع رسانی اختصاص یابد، افزود: باید همه پروژه‌ها دارای پیوست اطلاع رسانی بوده و در این زمینه هزینه شود که مردم از این اقدامات و طرح‌ها آگاه شوند.

وی با تاکید بر حضور مدیران توانمند روابط عمومی در دستگاه‌های اجرایی، گفت: تصویرسازی درست از میزان خدمات و ارایه تصویر درست از فعالیت‌ها و اقدامات انجام شده از جمله توانمندی‌های روابط عمومی‌ها باید باشد که خدمات دولت و نظام برای مردم تبیین شود.

به گزارش ایرنا، «سپهر خلجی»، رییس شورای اطلاع رسانی دولت با استقبال رسمی «حسن بهرام نیا» استاندار ایلام از طریق فرودگاه شهدای ایلام وارد استان شد.

شرکت در شورای اداری و نشست مطبوعاتی و دیدار با أصحاب رسانه و مطبوعات استان از جمله برنامه‌های سفر رییس شورای اطلاع رسانی دولت به استان ایلام است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار