کد خبر: 1228656
تاریخ انتشار: ۲۳ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۲:۰۰
استعفای سریالی مقامات رژیم صهیونیستی ادامه دارد و یک مقام شورای امنیت این رژیم نیز به خاطر اختلاف نظر با نخست‌وزیر درباره آینده جنگ علیه نوار غزه، استعفا کرد.

جوان آنلاین: رژیم صهیونیستی، «یورام هامو» از مقامات شورای امنیت این رژیم استعفا کرد.

به گزارش ایرنا، هامو که مسئول بخش سیاست های راهبردی شورای امنیت رژیم اشغالگر بود، از تصمیم گیران مهم در برنامه ریزی شرایط غزه بعد از جنگ، قلمداد می شد.

شبکه تلویزیونی کان رژیم صهیونیستی، دلیل استعفای هامو را اختلاف نظر با مقامات ارشد این رژیم درباره آینده غزه عنوان کرد.

این رسانه صهیونیستی با اشاره به بلاتکلیفی رژیم اشغالگر درباره آینده غزه پس از جنگ، نوشت: استعفای هامو به این معنی است که هنوز نتانیاهو درباره آینده غزه تصمیمی نگرفته است.

 مقامات رژیم صهیونیستی در حالی صحبت از آینده جنگ غزه می کنند که آنها درباره آینده این منطقه تصمیم گیر نیستند و این مقاومت فلسطین است که دست برتر را در منطقه داشته و آینده را رقم خواهد زد.

شکست رژیم اشغالگر از مقاومت فلسطین در عملیات طوفان الاقصی و ناتوانی این رژیم در رسیدن به اهداف خود برای آزادی اسرای صهیونیست و نابودی حماس و همچنین حمله کنونی به شهر رفح در جنوب نوار غزه، تنش بین مقامات در تل‌آویو را تشدید کرده است و هر روز مقامات بیشتری از مقام خود استعفا و کناره گیری می کنند.

فرمانده یگان ویژه موسوم به یگان اشباح در ارتش رژیم صهیونیستی که هم اکنون در نوار غزه مستقر است، هفته گذشته در حالی به طور ناگهانی از سمت خود استعفا داد که رسانه‌های رژیم صهیونیستی اعلام کردند که فرمانده یگان ویژه «رافائیم» نیز قصد دارد استعفا دهد.

این در حالی است که «آهارون هالیوا» رئیس بخش اطلاعات نظامی ارتش رژیم صهیونیستی نیز اخیرا از مقام خود استعفا کرد و احتمال استعفای رئیس سازمان امنیت داخلی رژیم صهیونیستی (شاباک) و رئیس ستاد مشترک ارتش این رژیم نیز وجود دارد.

روزنامه «یدیعوت آحارنوت» پیش‌بینی کرد که پس از استعفای هالیوا»، «هرتزی هالیوی» رئیس ستاد کل ارتش و «رونین بار» رئیس شاباک نیز به هالیوا پیوسته و از سمت خود استعفا دهند.

این روزنامه افزود که «یهودا فوکس» فرمانده منطقه مرکزی ارتش نیز به رئیس ستاد مشترک ارتش ابلاغ کرده است که تا آگوست سال جاری از سمت خود استعفا می‌دهد.

یدیعوت آحارنوت پیش‌بینی کرد استعفای رئیس ستاد مشترک ارتش و رئیس شاباک منجر به آغاز موج جدیدی از اعتراضات در خیابان ها و موج استعفاها در ارتش و سطح سیاسی در رژیم صهیونیستی خواهد شد.

پس از گذشت بیش از هفت ماه از تجاوز بدون نتیجه و دستاورد رژیم صهیونیستی به نوار غزه، این رژیم روزبه‌روز بیشتر در بحران‌های داخلی و خارجی خود فرومی‌رود.

رژیم صهیونیستی طی این مدت دستاوردی غیر از جنایت، قتل‌عام، ویرانی، جنایت‌های جنگی، نقض قوانین بین‌المللی، بمباران نهادهای امدادرسان و قحطی و گرسنگی در این منطقه نداشته است.

رژیم اسرائیل این جنگ را بدون در نظر گرفتن هر دستاوردی در آینده، باخته و حتی پس از ۶ ماه نتوانسته گروه‌های مقاومت در یک منطقه کوچک را که سال‌ها در محاصره است، به تسلیم وادارد و همراهی افکار عمومی جهانی را به‌خاطر ارتکاب جنایت‌های آشکار در غزه، از دست داده است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار