کد خبر: 1228882
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۱۹
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج:
رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج در جمع خبرنگاران گفت: حفظ و نگهداری از درخت‌ها و فضای سبز شهر به عنوان یک سرمایه ارزشمند ضروری است.

علیرضا عاقلی در بازدید از محل درختان جابجا شده معارض با پروژه غیرهمسطح بولوار جمهوری که با حضور جمعی از خبرنگاران و اعضای شورای شهر انجام گرفت، اظهار داشت: حفظ و نگهداری از درخت‌ها و فضای سبز شهر به عنوان یک سرمایه ارزشمند ضروری است و در اجرای پروژه‌های عمرانی شهر باید درخت‌ها و فضای سبز حفظ شوند.

وی گفت: در آذرماه سال ۱۴۰۲مجوز جابجایی درختان معارض با این پروژه از کمیسیون ماده هفت اخذ و با مجوز قانونی و با رعایت تمامی نکات فنی، ۱۲۰ اصله درخت به ضلع شمال شرقی میدان جمهوری انتقال پیدا کردند.

رئیس سازمان سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری کرج با بیان اینکه خوشبختانه ۹۰ درصد درختان جابجا شده اکنون شکوفا شده و سبزینگی دارند، بیان کرد: تأکید مجموعه مدیریت شهری کرج و اعضای شورای شهر بر این اصل استوار بود که درختانی که جابجا می‌شوند در همان پروژه کاشت مجدد شوند تا کمترین آسیب به این درختان وارد شود.

عاقلی با اشاره به اینکه تخریب فضای سبز وهر گونه آسیب به درختان خط قرمز مدیریت شهری است و با متخلفان برخورد قانونی می‌شود، توضیح داد: اجرای پروژه‌های عمرانی در شهر امری اجتناب ناپذیر است و شهر نیازمند توسعه و پیشرفت است و شهروندان و دوستداران محیط زیست اطمینان داشته باشند که قبل از هرگونه اقدام و اجرای پروژه‌های عمرانی و ترافیکی، پیوست‌های زیست محیطی آن‌ها مصوب شده و رویکرد مدیریت شهری همواره صیانت از فضای سبز و حفظ درختان شهر است.

وی در پایان اضافه کرد: دغدغه ارزشمند شهروندان و اصحاب رسانه برای صیانت از درختان قابل ستایش است و اعلام می‌کنم مدیریت شهری کرج و تمامی اعضای شورای ششم نیز برای حفظ و صیانت از محیط زیست و فضای سبز با مردم هم صدا و متحد هستند.

برچسب ها: البرز ، کرج ، شهرداری کرج
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار