کد خبر: 1229218
تاریخ انتشار: ۲۵ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۴
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا، از دستگیری ۱۱۲ نفر از فعالان شرکت‌های هرمی و پلمب ۱۶ شرکت غیرمجاز خبر داد.

جوان آنلاین: سرهنگ عبدالله چولکی با اشاره به اجرای مرحله اول طرح شناسایی و پلمب شرکت‌های بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و دسیسه‌های هرمی در سال‌جاری گفت: در راستای اجرای این طرح که مرحله اول آن به مدت شش روز به اجرا درآمد، همکاران من در پلیس آگاهی با استفاده از امکانات و ظرفیت پلیس‌های تخصصی تعداد ۱۱۲ نفر از فعالان این شرکت‌ها را دستگیر و تعداد شش شرکت بازاریابی شبکه‌ای غیرمجاز و ۱۰ مکان دسیسه‌های هرمی را پلمب کردند.

به گزارش مهر، معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا در ادامه ضمن هشدار به شهروندان گفت: فعالیت در شرکت‌های هرمی به‌عنوان اخلال در نظام اقتصادی کشور محسوب شده و پیگرد قانونی دارد و برای دستگیرشدگان نیز پرونده قضائی تشکیل شده و آنان روانه دادسرا شدند.

وی با اشاره به اینکه شرکت‌های هرمی همیشه فعالیت خود را یک نوع تجارت قانونی و مشروع معرفی می‌کنند، خاطرنشان کرد: مجبور کردن افراد به خرید محصولات یا خدمات شرکت، یکی از نشانه‌های فعالیت شرکت‌های هرمی است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار