کد خبر: 1229430
تاریخ انتشار: ۲۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۳۴
کتاب‌های «گزیده احادیث مکارم‌الاخلاق» از مجموعه «حدیث زندگی» و «خون دلی که لعل شد» در صدر آثار پرفروش انتشارات انقلاب اسلامی در نمایشگاه کتاب تهران معرفی شده است.

 جوان آنلاین: انتشارات انقلاب اسلامی ۱۰ عنوان پرفروش خود در روز‌های گذشته نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران را اعلام کرد. کتاب‌های «گزیده احادیث مکارم‌الاخلاق؛ به انتخاب و شرح حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای (مدّظلّه‌العالی)»، «خون دلی که لعل شد»، رمان نوجوان «خاک‌سپاری دوّم بانوی مرگ»، «آقای ایرانشهر»، «گزیده احادیث النّوادر؛ به انتخاب و شرح حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای»، «موسیقی»، «همرزمان حسین (ع)»، «درآمدی بر نظریّه تعلیم و تربیت در بیانات حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای»، «گزیده احادیث امالی‌الصّدوق؛ به انتخاب و شرح حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای»، «بازسازی انقلابی در ساختار فرهنگی در اندیشه حضرت آیت‌الله‌العظمی خامنه‌ای» عناوین پرفروش‌های انتشارات انقلاب اسلامی هستند.

به گزارش تسنیم، انتشارات انقلاب اسلامی وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت الله العظمی خامنه‌ای (مدّ ظلّه‌العالی) با ۲۰۷ عنوان کتاب در سی و پنجمین دوره نمایشگاه بین‌المللی کتاب تهران حضور دارد که از این تعداد، ۴۰ عنوان از کتاب‌هایی است که در طول سال منتشر شده و ۱۴ عنوان برای نخستین‌بار در دسترس علاقه‌مندان قرار گرفته است.

مخاطبان می‌توانند برای تهیه این کتاب‌ها به نشانی غرفه در شبستان اصلی ورودی ۱۸ راهروی ۶ مراجعه کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار