کد خبر: 1229911
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۱:۰۵
رییس شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه قابلیت ساخت هتل در پارک وجود ندارد، گفت: پارک‌ها استفاده عمومی دارند و تنها امکانات عام المنفعه در آن ساخته خواهد شد.

جوان آنلاین: مهدی چمران روز یکشنبه در ابتدای برگزاری دویست و سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران در جمع خبرنگاران اظهار کرد: مباحث مطرح شده در خصوص ساخت هتل‌های ۵ ستاره در بوستان‌ها، هنوز درخواستی به شورا نیامده ولی پیشنهاد شده بود که چون تهران شهری توریست پذیر است ولی هتل در آن کم است، در این اماکن هتل سازی شود.

وی افزود: باید در جاهایی که شهرداری زمین دارد این اتفاق بیفتد چون در پارک‌ها شدنی نیست چرا که در پارک چیزی به جز آنچه استفاده عمومی دارد، ساخته نخواهد شد.

چمران در پاسخ به اینکه شهردار تهران از آغاز به کار تراموای لاستیکی و آغاز پروژه شهید متوسلیان خبر داده بود، اضافه کرد: در مورد بحث تراموا و تونل شهید متوسلیان پیش بینی‌هایی در بودجه دیده شده است ولی هنوز به شورا نیامده است.

وی ادامه داد: از آنجایی که اجرای این دو طرح مستلزم تامین مبلغ بالایی است، پیشنهاد دادیم بخش خصوصی بیاید، سرمایه گذاری کند، سود خود را بردارند.

چمران در پاسخ به سوالی با موضوع آرادکوه گفت: بررسی‌هایی از مکان جدید محل دفن زباله در اطراف جاده تهران - قم انجام شده ولی مکان دقیق آن فعلا قابل ذکر نیست.

مهدی چمران همچنین قطع درختان در پارک چیتکر را قویا تکذیب کرد.

به گفته وی، در جلسه امروز ابتدا یک نطق قبل دستور و سپس گزارشی از یکی از محلات تهران تهران خواهیم داشت.

وی ادامه داد: ۲ نفر از کمیسیون ماده ۱۴ شهرداری که در معاملات و دارایی‌ها موثر هستند باید عوض شده و نفرات جدید جایگزین‌شان شوند که برای این موضوع رای‌گیری خواهد شد و سپس مراکزی که خدمات فرهنگی هنری ارائه میدهند مورد بحث قرار می‌گیرند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار