کد خبر: 1230086
تاریخ انتشار: ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۲:۳۷
وزیر کشور با ارائه گزارشی از وضعیت جستجو برای یافتن بالگرد رئیس جمهور گفت: دامنه دید در منطقه بسیار محدود است و به همین دلیل، نیرو‌های امدادی متاسفانه هنوز به نقطه مدنظر نرسیده‌اند.

جوان آنلاین: احمد وحیدی که عصر امروز پس از سانحه برای بالگرد رئیس جمهور بلافاصله عازم تبریز شد، پس از جلسه ستاد مدیریت بحران آذربایجان شرقی با ارائه گزارشی از وضعیت جستجو برای یافتن بالگرد رئیس جمهور در منطقه اظهار داشت: بعد از حادثه برای بالگرد رئیس‌جمهور همه نیرو‌ها بسیج شدند، همه گروه‌ها اعم از سپاه، ارتش، فراجا، هلال‌احمر، نیرو‌های مردمی و تمام روستاییان به صورت خودجوش و با علاقه به دنبال پیدا کردن محل وقوع حادثه بالگرد رئیس‌جمهور هستند.

به گزارش تسنیم، وزیر کشور با بیان اینکه اینکه منطقه دارای شیب تند و جنگلی است و از سوی دیگر شاهد بارش باران شدید هستیم، افزود: دامنه دید بسیار محدود است و به همین دلیل، نیرو‌های امدادی متاسفانه هنوز به نقطه مدنظر نرسیده‌اند.

وی با اشاره به اینکه نیرو‌های امدادی، مردمی، نظامی و بسیج در منطقه حضور وسیعی دارند، تصریح کرد: امیدواریم با دعای مردم عزیز هرچه سریع‌تر به نقطه حادثه برسیم.

وحیدی ضمن تشکر از همه مردم کشورمان برای برگزاری مراسم خودجوش دعا خاطرشنان کرد: مردم عزیز توجه داشته باشند که برخی صحبت‌هایی که در شبکه‌های مختلف مطرح می‌شود، سند و مرجعیتی ندارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار