کد خبر: 476447
تاریخ انتشار: ۲۴ تير ۱۳۹۱ - ۰۸:۴۵
ایسنا: خردادماه امسال در حالي به پايان رسيد كه استان تهران با 41 امتياز منفي به عنوان آلوده‌ترين استان اينترنتي كشور شناخته شد و پس از آن آذربايجان شرقي و قم به ترتيب با 36 و 32 امتياز منفي رتبه‌هاي دوم و سوم اين بخش را به خود اختصاص دادند.

همچنين استان‌هاي بوشهر، سمنان و شهركرد به طور مشترك با سه امتياز منفي عنوان پاك‌ترين شهرهاي اينترنتي ايران را از آن خود كردند؛ به گزارش ايسنا پس از آن‌ها سيستان وبلوچستان، كرمانشاه و همدان هر سه با پنج امتياز منفي و كرمان با هفت امتياز منفي دومين و سومين استان‌هاي پاك كشور شناخته شدند.

در ميان ساير استان‌هاي كشور ايلام با 29 امتياز، مازندران و آذربايجان غربي با 20 امتياز منفي، گيلان و اصفهان با 15 امتياز، قزوين با 12 امتياز، گلستان با 10 امتياز و خراسان رضوي و فارس با 19 امتياز منفي و كرمان با هفت امتياز منفي رتبه‌هاي چهارم تا دهم را از نظر آلودگي به خود اختصاص دادند و از انتها به ابتدا هم رتبه‌هاي چهارم تا دهم از نظر پاكي را از آن خود كردند.

طبق اعلام مركز مديريت امداد و هماهنگي عمليات رخدادهاي رايانه‌يي (ماهر)، ماه گذشته نيز شهرهاي قم، تهران و ايلام با 56، 55 و 46 امتياز منفي آلوده‌ترين و به طور مشترك هرمزگان، كردستان، چهارمحال بختياري و اردبيل با دو امتياز منفي عنوان پاك‌ترين استان‌هاي اينترنتي كشور را به خود اختصاص داده بودند.

خرداد ماه سال گذشته نيز استان تهران با 180 امتياز منفي به عنوان آلوده‌ترين استان كشور و پس از آن آذربايجان شرقي با 130 امتياز منفي و يزد با 111 امتياز منفي دومين و سومين استان‌هاي آلوده كشور بودند. به گزارش ايسنا، همچنين در خردادماه 1390 استان‌هاي هرمزگان، لرستان و گلستان به طور مشترك با كسب پنج امتياز منفي عنوان پاك‌ترين استان اينترنتي كشور را از آن خود كرده بودند.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار