کد خبر: 937597
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۳۱
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز خبرداد
معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز گفت: تا پایان هفته آینده بخشی از پرداختی‌های معوق کارکنان بیمارستان‌ امام خمینی (ره) پرداخت می‌شود.

خسرو ارتقائی با اشاره به برگزاری جلساتی برای بررسی مشکلات بیمارستان امام خمینی کرج، اظهار کرد: مشکل این بیمارستان ناشی از دولتی شدن تعرفه‌ها است.

وی در ادامه با تأکید بر اینکه از ابتدای سال ۹۷ تعرفه بیمارستان امام خمینی (ره) ۱۰۰ درصد دولتی شده است، گفت: این در حالی است که مانند سایر بیمارستان‌های دولتی نمی‌تواند از بودجه دولتی استفاده کند به این دلیل که مربوط به سازمان همیاری شهرداری‌های استان است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز دولتی شدن نرخ تعرفه‌های بیمارستان را عامل کاهش درآمد و بروز مشکلات دانست و گفت: پرداختی‌های کارکنان بیمارستان امام خمینی در هفت ماه اخیر به تأخیر افتاده که علت آن کمبود نقدینگی بوده است.

ارتقایی بابیان اینکه طی هفته‌های آینده پرداختی‌ها انجام می‌شود، تأکید کرد: اولویت نخست حقوق‌ عقب‌مانده کارکنان بیمارستان است.

وی با اشاره به اینکه مقررشده است تأمین مالی از طریق بودجه شهرداری‌های بزرگ استان مانند کرج و فردیس انجام شود، گفت: با تحقق این مهم بیمارستان می‌تواند از این بحران مالی عبور کند.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری البرز اضافه کرد: شهرداری‌ها می‌توانند بخشی از حق عضویتشان در سازمان همیاری‌های شهرداری‌ها را پرداخت کنند تا برنامه تأمین مالی بیمارستان امام خمینی (ره) از این طریق عملیاتی شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار