کد خبر: 1019046
تاریخ انتشار: ۲۲ شهريور ۱۳۹۹ - ۱۳:۱۶
رئیس ستاد انتخابات استان کرمانشاه
رییس ستاد انتخابات استان کرمانشاه گفت: «ابراهیم عزیزی» به عنوان منتخب مردم کرمانشاه و سومین نماینده این شهرستان در مرحله دوم انتخابات به مجلس شورای اسلامی راه یافت.
احسان شکری نیا

به گزارش خبرنگار جوان در کرمانشاه، حسین خوش اقبال امروز در گفتگو با خبرنگاران افزود: از مجموع ۴۶ هزار و ۳۵۳ آرای مأخوده صحیح؛ ابراهیم عزیزی با کسب ۲۱ هزار و ۹۶۶ رأی در حوزه انتخابیه کرمانشاه به عنوان منتخب مردم شناخته شد.

مجتبی بخشی پور نیز از حوزه انتخابیه اسلام آبادغرب و دالاهو از مجموع ۵۷ هزار و ۳۰۵ رای ماخوذه، با کسب ۳۱ هزار و ۲۲ رأی در این مرحله از یازدهمین دوره انتخابات به مجلس شورای اسلامی راه یافت.

براساس همین گزارش در دور نخست عبدالرضا مصری و محمد رشیدی از حوزه انتخابیه کرمانشاه، آرش زره‌تن لهونی از حوزه انتخابیه پاوه، جوانرود، روانسر و ثلاث باباجانی، علی رضایی از حوزه انتخابیه کنگاور، صحنه و هرسین، سیدجواد حسینی کیا از سنقروکلیایی و شهریار حیدری از حوزه انتخابیه قصرشیرین، سرپل ذهاب و گیلانغرب راهی خانه ملت شدند.

اما رقابت سلمان محمدی‌ و ابراهیم عزیزی برای یک کرسی باقی‌مانده در شهرستان کرمانشاه و مجتبی بخشی‌پور و نادر نادری در حوزه اسلام‌آباد غرب و دالاهو به دور دوم کشید.

ابتدا بنا بود که انتخابات دور دوم ۲۹ فروردین ۱۳۹۹ برگزار شود اما شیوع ویروس کرونا این انتخابات را هم پنج ماه عقب انداخت و به ۲۱ شهریور موکول کرد.

استان کرمانشاه با ۲ میلیون نفر جمعیت هشت نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر