کد خبر: 1065645
تاریخ انتشار: ۲۵ مهر ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۰

بهترین گوشی‌های غیر بازی برای بازی

اگر ترجیح می دهید یک گوشی هوشمند همه جانبه داشته باشید و قابلیت اجرای بازی‌های سنگین را داشته باشد، ما 4 مورد از بهترین‌های این دسته‌بندی را برای شما آماده کرده‌ایم. این گوشی‌ها مشخصات و صفحه نمایش‌های درجه یکی دارند و خارج از دسته‌بندی گوشی‌های متمرکز بر بازی، توانایی ارائه بهترین تجربه را دارند.

هنگام خرید گوشی مخصوص بازی باید به دنبال چه چیزی باشم؟

به طور کلی برای خرید گوشی مخصوص بازی باید سه فاکتور اصلی را در نظر بگیرید:

صفحه نمایش (به ویژه اندازه، وضوح و نرخ تازه سازی)

عمر باتری

قدرت

اما ما در این مقاله درباره گوشی‌هایی صحبت می‌کنیم که برای بازی ساخته نشده‌اند؛ بنابراین باید بیشتر حواسمان به گزینه‌ای باشد که در آخر برای آن هزینه می‌کنیم.

سامسونگ S21 اولترا

بهترین گوشی غیربازی برای بازی

اگر به دنبال گوشی‌ای هستید که علاوه بر موارد دیگر برای بازی نیز عالی باشد، سامسونگ S21 اولترا یک انتخاب عالی به حساب می‌آید. ممکن است در نگاه اول، یک گوشی مخصوص بازی به نظر نیاید؛ اما S21 اولترا جدیدترین گوشی پرچمدار درجه یک سامسونگ است.

صفحه نمایش بزرگ و قدرت پردازشی بالای این گوشی کاملا برای بازی مناسب است و البته ویژگی‌های برتر دیگری که دارد، آن را برای استفاده‌های دیگر نیز آماده کرده است؛ پرچمدار شدن به آسانی نیست. البته یکی از مشکلاتی که این گوشی پرچمدار دارد، قیمت بالای آن است. قیمت گوشی سامسونگ گلکسی S21 اولترا حدودا 29 میلیون است.

آیفون 13 پرو مکس

بهترین آیفون برای بازی

گوشی‌های آیفون معمولا برای همه چیز خوب هستند. آیفون 13 پرو مکس جدیدترین محصول شرکت اپل، بهترین گزینه در لیست ما است. یکی از بهترین ویژگی‌های این گوشی، امکان انتخاب گسترده در بین بازی‌های موجود در اپ استور از جمله سرویس اشتراک Apple Arcade است.

بهترین گوشی‌های غیر بازی برای بازی

 

بازی با صفحه نمایش 6.7 اینچی آیفون 13 پرو تجربه‌ای عالی به نظر می‌رسد و در بررسی ما از لحاظ میزان قدرت، این گوشی ما را به شدت تحت تاثیر قرار داد و شگفت‌زده کرد؛ بنابراین می‌توانید همه چیز را به خوبی اجرا کنید. با نرخ تازه سازی 120 هرتزی که در آیفون 13 پرو مشاهده می‌کنید همه چیز صاف به نظر می‌رسد و باتری دارای بهترین عمر باتری در مقایسه با سایر آیفون‌ها است؛ بنابراین می‌توانید قبل از شارژ مجدد مدت زمان بیشتری بازی کنید.

همان‌طور که می‌دانید این گوشی، همراه با آیپد مینی 6 معرفی شده است و البته این آیپد برای گیمینگ نیز مناسب است؛ اگر تمایل به دانستن اطلاعات بیشتری درباره آیپد مینی 6 بودید به تلکام دی مراجعه کنید.

وان پلاس 9 پرو

بهترین گوشی وان پلاس برای بازی

گوشی OnePlus 9 Pro یک پرچمدار همه کاره عالی است؛ اما دارای ویژگی‌ای است که انتظار می‌رود در گوشی‌های گیمینگ پیدا کنیم. در مورد Hyper Touch صحبت می‌کنیم که می‌تواند نرخ نمونه برداری را از 240 هرتز به 360 هرتز افزایش دهد و قدرت پاسخگویی صفحه نمایش به ورودی‌ها را بیشتر می‌کند که هنگام انجام بازی‌ها بسیار ایده آل است.

علاوه بر این، OnePlus 9 Pro به واسطه چیپست رده بالا Snapdragon 888 و حداکثر 12 گیگابایت رم برای اجرای بازی‌ها بسیار قدرتمند است. در ضمن بازی‌ها در صفحه نمایش 6.7 اینچی AMOLED با نرخ تازه سازی تا 120 هرتز بسیار عالی به نظر می‌رسند. همچنین از شارژ 65 واتی و شارژ بی سیم 50 واتی پشتیبانی می‌کند؛ بنابراین هرگز به مدت طولانی بدون شارژ نخواهید بود. فضای ذخیره سازی تا 256 گیگابایت در دسترس شما قرار می‌گیرد؛ بنابراین برای ذخیره همه بازی‌ها فضای بسیاری خواهید داشت.

سامسونگ  Galaxy A72

بهترین گوشی‌های غیر بازی برای بازی

 

گزینه آخری که در این لیست مشاهده می‌کنید سامسونگ گلکسی A72 است که طراحی مشابه‌ای با A52 دارد. صفحه نمایش 6.7 اینچی Super AMOLED به همراه رزولوشن full-HD+ و نرخ تازه سازی 90 هرتز دارد و از پخش HDR پشتیبانی می‌کند.

سامسونگ گلکسی A72 دارای سنسور اثر انگشت در صفحه نمایش است، اما به نظر کمی کند عمل می‌کند. اسنپ دراگون  720G SoC در مقایسه با رقیب‌هایی که با این قیمت عرضه می‌شوند بسیار ضعیف به نظر می‌آید اما همچنان به اندازه‌ای که بتواند اندروید 11 را اداره کند قوی است. این گوشی برای گیمینگ نیز تا حدی مناسب است و بازی‌هایی مانند Genshin Impact که فریم‌های بسیاری دارد را فقط با لکنت خفیفی اجرا می‌کند.

در این مقاله ما چهار مدل از گوشی‌هایی که برای بازی ساخته نشدند اما برای بازی مناسب هستند را را معرفی کردیم اما شما می‌توانید برای بررسی قیمت گوشی و خرید آن از یک مسیر جدید استفاده کنید. فروشگاه اینترنتی تلکام، با عرضه جدیدترین مدل‌ها از برندهای روز جهان، خریدی مطمئن، آسان و سریع را به مخاطبین خود هدیه می‌دهد. فراموش نکنید که این شرکت، با استفاده از مجرب‌ترین متخصصین در راهنمایی، انتخاب و خرید تا آخر مسیر با شما همراه خواهد بود.

 

 

 

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر