کد خبر: 1073914
تاریخ انتشار: ۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۲۲:۳۰

رئیس سازمان عقید تی سیاسی کل انتظامی با اشاره به اینکه سرد ار شهید قاسم سلیمانی، اسطوره مقاومت و یک قهرمان ملی، منطقه‌ای و جهانی است، گفت: به فرمود ه رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی فرد نیست، بلکه مکتب است و زند ه نگهد اشتن مکتب برای رشد و تعالی انسان‌ها است.
به گزارش «جوان»، حجت‌الاسلام و المسلمین سید علیرضا اد یانی د ر نشست خبری با اصحاب رسانه به مناسبت هفته بصیرت و د ومین سالگرد سرد ار د ل‌ها شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی با تسلیت ایام عزاد اری فاطمیه گفت: حضرت فاطمه زهرا (س) د ر جهاد تبیین پیشتاز بود ند، چون شرایط جامعه را به د رستی د رک کرد ند و همه مخاطرات را به جان خرید ند، اما از تبیین و روشنگری د ست برند اشتند.
رئیس سازمان عقید تی سیاسی انتظامی با گرامید اشت یاد و خاطره سرد ار شهید حاج قاسم سلیمانی اظهار د اشت: شهید سلیمانی اسطوره مقاومت و قهرمان ملی، منطقه‌ای و جهانی است. به فرمود ه رهبر معظم انقلاب شهید سلیمانی فرد نیست، بلکه مکتب است و از آ‌نجایی که مکتب انسان‌ساز و برای رشد تعالی انسان است، پس زند ه نگهد اشتن یاد شهید سلیمانی، زند ه نگهد اشتن مکتب است. فرماند هی انتظامی خود را از این توفیق بزرگ محروم نکرد ه، چراکه نام و مکتب شهید سلیمانی تأثیر مثبتی د ر شتاب بخشید ن مأموریت‌های انتظامی برای حرکت رو به جلو خواهد بود. وی افزود : شهید حاج قاسم جزو افراد‌ی بود ند که سالانه د ر مراسمات فرماند هان ناجا حضور می‌یافتند و ایشان بار‌ها اعلام کرد ند از نیروی انتظامی (فرماند هی انتظامی) هر کاری د ر راستای برنامه‌های محور مقاومت خواستیم، بد ون هیچ چشمد اشتی انجام د اد. امروز مکتب حاج قاسم، مکتبی جهانی است و گرامید اشت یاد او به منزله گرامید اشت فد اکاری، اخلاص و ازخود گذشتگی او است.
وی د ر بخشی از سخنان خود با اشاره به اینکه عقید تی سیاسی انتظامی به مناسبت سالروز شهاد ت حاج قاسم و حماسه ۹ د‌ی د و سرود تهیه کرد ه که از رسانه ملی پخش خواهد شد، افزود : همزمان با سالروز شهاد ت حاج قاسم سلیمانی نشست‌هایی د ر تمامی رد ه‌ها با محوریت تبیین مکتب حاج قاسم برگزار خواهد شد.
رئیس سازمان عقید تی سیاسی انتظامی د ر اد امه به حماسه ۹ د‌ی اشاره کرد و اد امه د اد : چند روز قبل بیانات امام (ره) را مرور کرد م که ایشان به مناسبت ششمین سالگرد پیروزی انقلاب د ر بیانیه‌ای فرمود ند انقلاب اسلامی مناسبات غرب و شرق را به هم ریخت، طوری که همه تصور می‌کرد ند انقلاب نوپا بد ن اتکا به غرب و شرق نمی‌تواند تداوم د اشته باشد. انقلاب اسلامی یک نه بزرگ به استبد اد و استکبار جهانی بود؛ آ‌نها برای مقابله با انقلاب اسلامی انواع د سیسه‌ها و پس از آ‌ن جنگ تحمیلی را به راه اند اختند، اما باز هم نتیجه‌ای نگرفتند که جنگ نرم را آ‌غاز کرد ند. آ‌نها غائله ۷۸ و ۱۰ سال بعد فتنه ۸۸ را با تابلو خود ی‌ها به اسم یار امام با مد ل انقلاب مخملی هد ایت کرد ند که این فتنه هم با هوشیاری و بصیرت مرد م انقلابی د ر روز ۹ د‌ی نقش بر آ‌ب شد.
حجت‌الاسلام والمسلمین سید علیرضا اد یانی گفت: مراسم نهم د‌ی بد ون برنامه‌ریزی و خود جوش از سوی مرد م شکل گرفت، مرد م هر جا به مید ان آ‌مد ند خود شان مد یریت کرد ند. د ر آ‌ن روز کیلومتر‌ها جمعیت موج می‌زد و حماسه نهم د‌ی همه فتنه‌گران را شست و از بین برد، بر همه د شمنان د اخلی و خارجی پیروز شد و همچون ۲۲ بهمن د ر تاریخ جمهوری اسلامی ایران ماند گار شد. نهم د‌ی د ارای د و ویژگی است؛ یکی حضور مرد م که تعیین‌کنند ه است و د وم بروز و ظهور ایمان و عشق مرد م به رهبری و نظام. به همین سبب این روز به‌عنوان مظهر ولایتمد اری مرد م د ر تاریخ ایران اسلامی ثبت شد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار