کد خبر: 1085438
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۱ - ۱۵:۴۰

همان گونه که می دانید هر مدل ماشینی در اثر کارکرد زیاد و استهلاک، ممکن است نیاز به تعمیر پیدا کند.  پیدا کردن لوازم یدکی خوب و مناسب با مشین، امروزه به یکی از دغدغه های ماشین داران تیدیل شده است. امروز در این مقاله قصد داریم شما را با عنوان خرید لوازم یدکی لیفان X50، آشنا کنیم. تا در صورت مواجه شدن با چالش خرابی ماشین تان، بدانید بهترین لوازم یدکی را باید از کجا تهیه کنید. برای دریافت اطلاعات بیش تر، تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

آشنایی با خودرو لیفان X50:

قبل از این که به بحث خرید لوازم یدکی لیفانX50، بپردازیم، بهتر است به طور مختصر با این ماشین آشنا شویم.

طراحی ظاهری لیفان X50:

طراحی ظاهری این مدل ماشین الهام گرفته از ماشین های اروپایی مانند اپل استرا و آلفارومئو جولیتا، می باشد. اگر از نمای رو به رو به این خودرو نگاه کنیم، با چراغ های نسبتا بزرگ و برگ مانند این خودرو مواجه می شویم که ظاهر زیبایی به آن بخشیده است‌. در نمای جانبی لیفان X50، یک خط دو تکه از انتهای چراغ عقب تا گل کیر جلو وجود دارد که جلوه خاصی به این خودرو بخشیده است. پشت خودرو لیفان، شباهت زیادی به ناحیه پشت آلفارومئو جولیتا دارد. می توان گفت که طراحی بیرونی این مدل لیفان به صورت اسپرت انجام شده است و همین طراحی باعث شده است تا رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند.

مشخصات فنی خودرو لیفان X50

  • لیفانX50 ، در سال ۲۰۱۵ توسط کشور چین ساخته شده است.
  • موتور لیفان X50، دارای چهار سیلندر می باشد و ۱۶ سوپاپه است.
  • حجم موتور این خودرو ۱۴۹۸ سی سی، می باشد.
  • تنفس موتور این خودرو به صورت طبیعی است و انتقال نیرو به صورت دیفرانسیل جلو، می باشد.
  • حداکثر قدرت لیفان X50، ۱۰۲ اسب بخار در ۶۰۰۰ دور در دقیقه می باشد.
  • حداکثر گشتاور این ماشین، ۱۳۳ نیوتون متر در ۳۵۰۰ دور در دقیقه است.
  • جعبه دنده به صورتCVT یا ۵ سرعته دستی است.
  • حداکثر سرعت این مدل لیفان، ۱۶۰ کیلومتر در ساعت باشد.
  • وزن ماشین مورد نظر، ۱۱۷۵ کیلوگرم، می باشد‌.

اکنون تا حدودی با خودرو لیفان X50، آشنا شدید. ممکن است خودروی مورد نظر در اثر استهلاک یا سایر عوامل دیگر، نیاز به تعمیر و قطعه لوازم یدکی پیدا کند. نکته ای که اهمیت دارد، پیدا کردن لوازم یدکی لیفان، از مراکز فروش لوازم یدکی معتبر می باشد. در ادامه مقاله قصد داریم  بهترین فروشگاه لوازم یدکی لیفان X50 را، به شما معرفی کنیم.

فروشگاه تری اس:

تری اس یکی از فروشگاه های معتبر فروش لوازم یکی لیفان است که همواره بهترین و با کیفیت ترین لوازم یدکی لیفانX50  و حتی ماشین های دیگر را، تامین می کند. فروشگاه تری اس، فروش محصولات خود را به صورت غیر حضوری و آنلاین انجام می دهد و شما می توانید محصول مورد نظر خود را به صورت اینترنتی با مناسب ترین قیمت از تری اس، خریداری کنید. تمامی محصولات لوازم یدکی لیفان در فروشگاه تری اس، دارای ضمانت می باشد و برترین کیفیت را دارند. فروشگاه تری اس وارد کننده مستقیم لوازم یدکی لیفان X50، می باشد و این واردات را به صورت مستقیم و بدون هیچ واسطه ای انجام می دهد.

مزیت خرید لوازم یدکی لیفان از فروشگاه تری اس:

  • قیمت مناسب و به صرفه:

قیمت قطعات و لوازم یدکی خودرو با توجه به قیمت خودرو تعیین می شود. هر چه خودرو گران قیمت تر باشد، لوازم یدکی آن نیز، قیمت بالاتری دارد. با توجه به این که خودرو لیفانX50 ، یکی از خودروهای محبوب در بین همه اقشار جامعه است و قیمت بالاتری نسبت به سایر خودروها دارد، بدیهی است که لوازم یدکی آن نیز، قیمت بالاتری دارد. اما فروشگاه تری اس همواره در تلاش است که رضایت مشتری را با ارائه خدمات، به دست آورد. یکی از خدمات فروشگاه تری اس این است که لوازم یدکی لیفان X50 ، را با قیمتی نازل تر از بقیه فروشگاه را در اختیار مشتری قرار می دهد تا توان خرید آن را داشته باشند.

  • کیفیت عالی محصولات:

شاید در ابتدا به دلیل قیمت پایین محصولات مجموعه تری اس به دلیل جلب رضایت مشتری، فکر کنید که کیفیت محصولات و لوازم یدکی این فروشگاه پایین است اما در حقیقت این گونه نیست. فروشگاه تری اس برای خدمت به مشتری، همواره بهترین و با کیفیت ترین محصولاتش را با قیمت مناسب، به فروش می رساند. با یک بار خرید از مجموعه تری اس، متوجه می شوید که محصولات این فروشگاه کیفیت بالایی دارند و می توان از آن ها چند سال استفاده بهینه کرد.

  • اعتبار فروشگاه تری اس:

یکی از نکات بسیار مهمی که درهنگام خرید لوازم یدکی باید به آن توجه داشته باشید، اعتبار فروشگاه مورد نظر است. مجموعه تری اس در سال های فعالیت خود با ارائه خدمات بسیاری از جمله فروش کالاهای با کیفیت خود در مناسب ترین قیمت و مشتری مداری، توانسته است رضایت مشتریان زیادی را به خود جلب کند‌. پس اگر قصد خرید لوازم یدکی لیفان را دارید، می توانید با خیال آسوده از مجموعه تری اس، خرید خود را انجام دهید.

  • ارسال به موقع:

از دیگر خدماتی که فروشگاه تری اس برای جلب رضایت مشتری انجام می دهد، ارسال به موقع کالای سفارش داده شده توسط مشتری، می باشد. برخی فروشگاه ها ممکن است کالای مشتری را برای مدتی در کنار خود نگه دارند که این موضوع سبب رنجش و گاهی بی اعتمادی مشتری می شود اما مجموعه تری اس، بعد از سفارش کالا توسط مشتری، در کوتاه ترین زمان ممکن آن را به درب منزل مشتری، ارسال می کند.

  • پشتیبانی توسط تیم مجموعه تری اس:

ممکن است برخی از افراد مشکل و عیب خودرو خود را ندانند در این صورت کارکنان مجموعه تری اس، می توانند مشتری را به بهترین شکل ممکن راهنمایی کند و یک لوازم یدکی متناسب با مشکل خودرو مشتری، به او معرفی کند.

چه محصولاتی را می تواند از فروشگاه تری اس خریداری نمود؟

لازم به ذکر است که شما می توانید تمامی قطعات و لوازم یدکی لیفان X50، را از مجموعه تری اس با کیفیت عالی و قیمت مناسب، تهیه کنید و با خیال راحت و آسوده سالیان سال از آن استفاده کنید. اگر شما صاحب  خودروی لیفان X50 ، هستید و خودرو شما دچار نقص فنی و یا هر گونه خرابی شده است، می توانید لوازم یدکی لیفان را، با قیمت مناسبی از فروشگاه تری اس، خریداری کنید. در این مقاله سعی کردیم به طور کامل شما را با بهترین فروشگاه فروش لوازم یدکی لیفان ، آشنا کنیم. امیدواریم نوشته های موجود در مقاله برای مخاطب موثر واقع شده باشد. از توجه شما بسیار سپاس گزاریم.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر