کد خبر: 1089093
تاریخ انتشار: ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۱ - ۱۱:۱۵

خرید انواع میز اداری از اداری نت

میز اداری به‌منظور سلامت کارمندان و راحتی کار آن‌ها ساخته می‌ شود و انواع مختلفی دارد که هر یک کارایی متفاوتی داشته و می‌ تواند برای مدیر، معاونت، کارمندان و... به‌طور جداگانه استفاده شود و هر یک دارای تفاوت‌هایی باهم هستند.

جنس میزها با یکدیگر تفاوت دارد و برخی از میزهای قیمت مناسب از جنس لترون ساخته می‌ شوند اما دوام بالایی ندارند و در اثر رطوبت آسیب پذیراند. برخی دیگر را از ام‌دی‌اف می‌ سازند و میزهای بسیار مرغوب از جنس چوب‌اند.

میز اداری تنوع بالایی دارد و طراحی و ساخت آن‌ها به‌گونه‌ای است که از اتلاف وقت کارهای اداری جلوگیری شود و با استفاده از کشوها و کمدی که دارند بتوان پرونده‌ها و مدارک را از یکدیگر جدا کرد تا دسترسی به آن‌ها آسان‌تر باشد.

کیفیت میزهای اداری بسته به نوع موادی که برای ساخت آن‌ها استفاده می‌ شود متفاوت است همچنین رنگی که روی آن‌ها زده می ‌شود از جنس‌های مختلفی است که دوام میزها را با یکدیگر متفاوت می ‌کند. میزها در سایزهای مختلفی ساخته می‌ شوند و برای دفترهای کار باتوجه به فضای مشخص شده برای قراردادن میز می ‌توان از میزهای مشخصی استفاده کرد.

در قدیم میزهای اداری همه به یک شکل بودند اما الان به دلیل تفکیک بهتر کارها در اداره‌ها ساخت میزها با جزئیات بیشتری انجام می ‌شود. از بین میزهای اداری میز معاونت، میز مدیریت و میز کارشناسی مهم‌ترین میزها محسوب می ‌شوند و بزرگ‌ترین ابعاد نیزها نیز شامل همین نوع می‌ شود.

در این مقاله سعی داریم به انواع میز اداری و توضیحاتی درباره آن‌ها اشاره کنیم و روش‌های خرید انواع میز اداری برای شما بیان کنیم:

خرید انواع میز اداری از اداری نت

میز مدیریت:

میز مدیریت یکی از مهم‌ترین میزهای اداری است که در کشور ساخته می ‌شود و این میزها برای دفتر مدیران مناسب هستند و دکوراسیون اتاق را زیبا می‌ کنند و طرح‌های متنوع و رنگ‌بندی‌های این نوع میز باعث شده شما بتوانید رنگ میز را باتوجه به فضای کار خود هماهنگ کنید و جلوه بیشتری به دفتر کار خود بدهید. میزهای مدیریت از مهم‌ترین میزهایی هستند که در شرکت‌های مختلف تولید می‌ شوند و هرچه کیفیت این میزها بهتر باشد از بازار بهتری برخوردار می ‌شوند.

میز کارشناسی

این میزها تفاوت‌های زیادی با میزهای کارمندی دارند و از نظر شکل، ابعاد و مدل با آن‌ها متفاوت هستند. در هنگام خرید بهتر است نام میز موردنظر را بیان کنید تا انتخاب اشتباهی نداشته باشید و به دلیل شباهت‌های برخی میزها با یکدیگر امکان دارد شما نتوانید میز موردنظرتان را از بین میزهای متعدد انتخاب کنید.

بیشتر میزهای کارشناسی به شکل ال ساخته می ‌شوند و دارای فضاهای به خصوصی برای راحتی کار کارشناسان و امور مربوط به آن‌ها هستند. اینکه یک میز بتواند هم ظاهر جالبی داشته باشد و هم طراحی و مدل متفاوت آن به‌ سرعت­بخشی کارهای اداری کمک کند یکی از مهم‌ترین نکاتی است که در ساخت میز باید توجه شود.

خرید انواع میز اداری از اداری نت

میز کارمندی

این میزها طراحی ساده‌تری دارند و نسبت به میز مدیریت و کارشناسی از ابعاد کوچک‌تر و طرح ساده‌تری ساخته می‌ شوند. مدل‌های این نوع میزها نیز تنوع دارد و انتخاب را برای خریدار راحت کرده است. بهتر است هنگام خرید میز کارمندی، طرحی از آن را بخرید که دارای کشوهای کوچک و بزرگ هستند تا بتوانید اطلاعات و پرونده‌ها و وسایلتان را تفکیک کنید و به‌راحتی در دسترس شما قرار گیرند. برخی افراد از میز کارمندی به‌عنوان میز کامپیوتر و لپ‌تاپ استفاده می ‌کنند و به دلیل استانداردهایی که در ساخت این نیزها بکار می ‌رود ستون فقرات آن‌ها آسیب نمی ‌بیند و برای سلامت انسان بسیار مفید هستند.

میزهای اداری ال شکل:

این میزها بیشتر به شکل دو تکه هستند و فضای مناسبی برای قراردادن لپ‌تاپ و کامپیوتر دارند. این میزها را می‌ توان گوشه اتاق قرار داد و بخش‌های مختلفی برای قراردادن پرونده‌ها و زونکن دارند.

میزهای اداری کامپکت:

این نوع میزها به میز کم جا معروف هستند و برای فضاهای کوچک و اداره‌هایی که اتاق‌های کوچکی دارند مناسب می ‌باشند و در مدل‌های مختلف میزهای کنج، میز ال و... ساخته می ‌شوند.

میزهای متغیر

این میزها قابلیت این را دارند که مساحت آن‌ها و ارتفاع میز را تغییر داد. تغییر دادن ارتفاع موجب می‌ شود افرادی که قدهای مختلفی دارند بتوانند میز را طبق اندازه و قد خود تنظیم کنند تا دسترسی کامل به میز داشته باشند. این میزها جدیدترین نوع میز اداری هستند که موردتوجه بسیاری از افراد قرار گرفته و بازار فروش خوبی دارند.

میز اداری کابینتی

این میزها به دلیل عرض کمی که دارند پرطرفدار هستند و دو طرف این میزها بخش‌هایی برای قرار دادن وسایل و مدارک قرار دارد. این میزها فضای کمی را اشغال می ‌کنند و برای محیط‌های کوچک مناسب هستند.

میز مربعی

این میز برای کارهای ساده و غیرپیچیده که نیاز به کشوها و قفسه‌های زیادی ندارد مناسب است و ابعاد آن به یک اندازه است و مربعی شکل می‌ باشد. اگر در یک اتاق کار از چندین میز مربعی کنار یکدیگر استفاده شود باعث دکور بهتر می‌ شود.

خرید میز اداری

خرید انواع میزها هم به‌صورت حضوری و هم غیرحضوری امکان‌پذیر است. امروزه بیشتر کارها به‌صورت غیرحضوری انجام می ‌شود. خرید نیز یکی از کارهایی است که به‌صورت غیرحضوری انجام می شود و مزیت‌های زیادی دارد. شما می ‌توانید در وقت خود صرفه‌جویی کنید و بدون رفتن به مراکز خرید حضوری نیازتان را در منزل و هر مکانی قرار دارید برطرف کنید.

شما باید باتوجه به اطلاعاتی که در بالا در اختیارتان قرار دادیم و باتوجه به نیازی که دارید میز موردنظر خود را خریداری کنید. میزهای اداری اگر با دقت بالا و نسبت به شغل شما انتخاب شوند می ‌توانند کمک زیادی برای انجام کارهای شما داشته باشند اما با انتخاب اشتباه شما نمی ‌توانید بازده خوبی از خرید میز داشته باشید و پس از خرید با پرداخت هزینه‌های بالا مورد رضایت شما قرار نمی ‌گیرد.

برای خرید میز اداری می ‌توانید از سایت اداری نت استفاده کنید که انواع میز را با بهترین کیفیت و قیمت در اختیارتان قرار می‌ دهد.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر