کد خبر: 1097219
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
مهدی رمضانی، دبیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور در حکمی اسد بابایی را به‌ عنوان مدیرکل جدید کتابخانه‌های آذربایجان‌شرقی منصوب کرد.

 در بخشی از حکم رمضانی خطاب به بابایی آمده است: «نظر به تعهد، مسئولیت‌پذیری و شایستگی‌های فرهنگی و اجرایی جناب‌عالی، به موجب این ابلاغ شما را به سمت مدیرکل کتابخانه‌های عمومی و رئیس دبیرخانه انجمن کتابخانه‌های عمومی استان آذربایجان شرقی منصوب می‌کنم.

بی‌گمان، رسالت دینی، انقلابی و ملی همۀ مدیران فرهنگی نظام مقدس جمهوری اسلامی، حفظ پویایی و پایایی آرمان‌ها و نگهبانی هوشیارانه و عالمانه از آنهاست.»

بابایی، مدرس دانشگاه در زمینه مدیریت رفتار سازمانی، مدیریت استراتژیک و مدیریت منابع انسانی و دانشجوی سال آخر دکترای تخصصی مدیریت و کارشناس ارشد مدیریت تحول است.

از جمله سوابق وی می‌توان به نایب رییسی و سخنگوی خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور، ریاست هیات مدیره و مدیرعامل خانه مطبوعات و رسانه‌های آذربایجان شرقی، عضویت در شورای سیاست گذاری بسیج رسانه آذربایجان شرقی، سرپرستی خبرگزاری مهر در استان، ریاست کمیته رسانه و اطلاع رسانی سازمان تبلیغات اسلامی آذربایجان شرقی و عضویت در هیات رئیسه شورای هماهنگی روابط عمومی استان، اشاره کرد.

مراسم تکریم و معارفه مدیرکل کتابخانه های عمومی استان فردا یکشنبه از ساعت ۱۱ با حضور احمد احمدوند، معاون اداری و مالی نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور، عباس نعمتی مدیرکل امور مجلس و استان‌های نهاد کتابخانه‌های عمومی کشور و مسئولان استانی برگزار می‌شود.

پیش از این شهرام خدایی، از چهره های فرهنگی و هنری آذربایجان شرقی، مدیرکلی نهاد کتابخانه های عمومی استان را بر عهده داشت.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر