کد خبر: 1123857
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ - ۱۹:۳۴
دیدیه دشان سرمربی فرانسه پس از دریافت دو گل از شاگردان اسکالونی در فینال دست به اقدام عجیبی زد.

مصاف آرژانتین برابر فرانسه اگرچه در ۱۵ دقیقه ابتدایی یک بازی پایاپای بود، ولی در ادامه این آبی و راه راه پوشان آلبی سلسته بودند که توانستند برخلاف انتظارات روند بازی را در دست بگیرند و با درخشش دی ماریا به گل اول مسابقه با ضربه پنالتی مسی در دقیقه ۲۳ دست پیدا کنند.
در ادامه با اینکه تصور نمی‌شد فرانسه به خودش بیاید و شرایط را تغییر دهد، اما باز هم این آرژانتینی‌ها بودند که ابتکار عمل در دست‌شان قرار داشت و روی بازپس گیری توپ در یک سوم دفاعی خودشان ضدحمله سریعی را با چند ضرب شکل دادند که درنهایت با ضربه بی نقص دی‌ماریا در دقیقه ۳۶ به گل دوم بدل شد.
پس از این گل باز هم نبض بازی در دست آررژانتین بود و دویدن‌های امباپه که در این دقایق جلوتر از ژیرو در راس خط آتش فرانسه بازی می‌کرد بی اثر بود تا اینکه هواداران حاضر در استایوم لوسیل و میلیون‌ها تماشاگر این مسابقه در خانه‌ها شاهد تصمیم عجیبی شدند.
در دقیقه ۴۰ بود که داور چهارم تابلوی تعویض را بالا برد تا مارکوس تورام و موآنی به جای دوستاره فرانسه در بازی‌های اخیر یعنی ژیرو و دمبله وارد زمین شوند. این تصمیم در حالی گرفته شد که دمبله پنالتی اول را با اشتباه خود تقدیم آرژانتین و مسی کرد. به نظر می‌رسید عدم اجرای پرس از جلو یکی از دلایلی بود که دشان تصمیم به تعویض دو مهاجم خود گرفت.
نیمه اول این مسابقه با وجود هفت دقیقه وقت اضافه‌ای که از سوی مارسینیاک اعلام شد با همان نتیجه ۲ بر صفر تمام شد و حالا باید این ریسک یا تصمیم دشوار و بی‌رحمانه دشان در قبال تیم و شاگردانش در نیمه دوم چه نتیجه‌ای به بار خواهد آورد و البته باید دید در پایان مسابقه نشریات فرانسوی چه واکنشی به این دو تعویض همزمان و عجیب خواهند داشت.
این اقدام عجیب دشان البته گاهی در لیگ ایران نیز از سوی برخی مربیان برای نشان دادن عصبانیت‌شان از عملکرد بازیکنان دیده شده است.

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
افق
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۰۱:۳۹ - ۱۴۰۱/۰۹/۲۸
0
1
سلام
ب نظر بنده اگر مربی آرژانتینی دی ماریا رو تعویض نمی‌کرد فرانسوی ها در همون نود دقیقه و با گل های بیشتر بازی رو تمام میکردن دشان اشتباه نکرد این مربی آرژانتین بود ک با تعویض اشتباه توپ و زمین رو تقدیم فرانسوی ها کرد و آرژانتین با چاشنی شانس و درخشش دروازه بان شون جام رو بردند
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار