کد خبر: 1129528
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۱ - ۲۰:۳۱
معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل:
معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: در حال حاضر راه ۱۶۰ روستای استان بازگشایی بوده و راه ۳۰۰ روستای استان بازگشایی شده که راهداران شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی در محورهای مواصلاتی استان هستند.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین از اردبیل، آیدین هاشمی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: تردد در محورهای مواصلاتی استان اردبیل به دلیل بارش سنگین برف و کولاک در محورهای مواصلاتی استان از طریق زنجیرچرخ و تجهیزات زمستانی ممکن است و به همین منظور انتظار داریم رانندگان تمامی موارد ایمنی را در نظر بگیرند.

وی بیان کرد: در حال حاضر راه 160 روستای استان بازگشایی بوده و راه 300 روستای استان بازگشایی شده که راهداران شبانه‌روز در حال خدمت‌رسانی در محورهای مواصلاتی استان هستند و طوری برنامه‌ریزی شده که محورهای اصلی٬ فرعی و روستایی به ترتیب برف‌روبی شود.

معاون اداره‌کل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان اردبیل بیان کرد: اکیپ‌های راهداری با تمام توان و تلاش درصدد بازگشایی راه‌های روستایی هستند و با توجه به اینکه بیش‌ترین روستاهایی که راهشان مسدود شده در نقاط کوهستانی قرار گرفته است و درصدد هستیم راه این روستاها را در کم‌ترین زمان ممکن بازگشایی کنیم.

هاشمی گفت: محور خلخال - پونل به دلیل نداشتن ایمنی کافی مسدود بوده و از رانندگان خواهشمندیم حتی الامکان از سفرهای غیرضروری پرهیز کنند.

    وی با اشاره به تسریع روند بازگشایی راه‌های روستایی مناطق کوهستانی تصریح کرد: فقط محور پونل – خلخال به‌ دلیل حادثه‌خیز بودن و احتمال سقوط بهمن درحال حاضر مسدود است اما راه‌های اصلی روستاهای ییلاقی که مردم ساکن هستند، باز است و رفت‌وآمد جریان دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر