کد خبر: 1131700
تاریخ انتشار: ۰۲ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۰:۵۲
شهردار نصیر شهر گفت:تبیین فرهنگ ایرانی اسلامی در جامعه امروز از ضروری ترین اموری است که باید دستگاهها به آن توجه ویژه ای داشته باشند.
بهاره عشقی صابر

فرشاد شهسواری شهردار نصیر شهر در حاشیه شورای فرهنگ عمومی شهرستان رباط کریم که با حضور ائمه جمعه رباط کریم و نصیرشهر، فرماندار، رئیس دادگستری، فرمانده سپاه امام حسن مجتبی(ع)، جانشین فرماندهی انتظامی ،شهرداران و روسای شوراهای اسلامی نصیرشهر و رباط کریم و روسای ادارات در دفتر امام جمعه نصیرشهر برگزار شد، اظهار کرد: تبیین فرهنگ ایرانی اسلامی در جامعه امروز از ضروری ترین اموری است که باید دستگاهها به آن توجه ویژه ای داشته باشند.

شهسواری افزود: برنامه های فرهنگی باید با قوت بیشتری اجرا شود تا در برابر هجمه های ضد فرهنگی غرب مقابله شود، فرهنگ ایرانی اسلامی بعنوان غنی ترین فرهنگ می تواند راهگشای سبک زندگی مردم باشد.

وی خاطر: قطعا نشان کرد: تاثیر کارهای فرهنگی در کشور با گذر زمان و تولید محتوای مناسب مدتها در سبک و روش زندگی ماندگار خواهد بود و مقوله فرهنگ در همه امور جامعه نقش دارد.

علی عبدی رئیس شورای اسلامی نصیرشهر،نیز با اشاره  به نقش و اهمیت  فرهگ ، گفت : امروز ضرورت برنامه های فرهنگی بیش از گذشته در رفتارهای اجتماعی مردم ملموس است و دستگاهها با همه ظرفیت در بازخوانی دوباره فرهنگ ایرانی و تبیین آن در جامعه تلاش کنند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار