کد خبر: 1137024
تاریخ انتشار: ۱۹ بهمن ۱۴۰۱ - ۱۲:۱۴
تیم بسکتبال توفارقان در شرایطی از لیگ برتر بسکتبال کناره‌گیری کرد که نه فدراسیون بسکتبال و نه سرمربی این تیم در جریان این ماجرا قرار دارند.

سرویس ورزشی جوان آنلاین: تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر که از ابتدای صعود به لیگ برتر به دلیل مشکلات مالی بار‌ها در آستانه کناره‌گیری از مسابقات قرار گرفته بود در نهایت با نامه‌ای که در صفحه رسمی این باشگاه منتشر شد به صورت رسمی خداحافظی خود را از رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال اعلام کرد.

حبیب برزگر در نامه‌ای خطاب به مدیرکل ورزش و جوانان استان آذربایجان‌شرقی نوشت به دلیل عدم تحقق وعده‌های داده شده و با وجود تشکیل جلسات مختلف در جهت رفع مشکلات این تیم که منتتج به نتیجه نشد و به دلیل عدم حمایت مالی در پرداخت حقوق بازیکنان و همچنین اصرار آن‌ها برای پایان دادن به وضع موجود در صورت صلاحدید پایان کار تیم بسکتبال توفارقان آذرشهر را اعلام می‌کنم.

این اتفاق در شرایطی رقم خورد که سرمربی تیم بسکتبال توفارقان از این اتفاق بی‌اطلاع بوده و قرار است در تماسی تلفنی با مدیرعامل باشگاه در جریان مسایل اخیر قرار بگیرد.

ناشر رضایی تاکید کرد: بعد از بازی‌های این هفته ساعت ۳ بامداد به تهران رسیدیم و من هم به تازگی در جریان این مساله قرار گرفتم، با مدیرعامل تیم تماس گرفتم، اما احتمالا به دلیل آنکه در مسیر بود در دسترس نیست و باید با برزگر صحبت کنم تا نسبت به مسایل این روز‌های باشگاه اظهار نظر کنم.

از سویی دیگر نصرت‌اله جعفریان رئیس سازمان لیگ فدراسیون بسکتبال در گفتگو با خبرنگار ایرنا، تاکید کرد: هنوز هیچ نامه رسمی به دست ما مبنی بر کناره‌گیری توفارقان نرسیده و ما هم از طریق رسانه‌ها در جریان این ماجرا قرار گرفتیم. تا به صورت رسمی این موضوع اعلام نشود امکان بررسی و اظهار نظر دقیق وجود ندارد و باید منتظر بود تا ببینیم مسوولان تیم توفارقان چه تصمیمی خواهند گرفت.

خداحافظی توفارقان از لیگ برتر بسکتبال بدون اطلاع سرمربی و مسئول سازمان لیگ

منبع: ایرنا
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار