کد خبر: 1138313
تاریخ انتشار: ۲۳ بهمن ۱۴۰۱ - ۲۱:۳۸
جعفری گفت: دو آئین‌نامه تشییع پیکر شهدای گمنام و مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت با حضور اعضای هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مورد تصویب قرار گرفت.

«علی‌اصغر جعفری» معاون هماهنگ‌کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در خصوص تشریح جلسه هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس و موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، اظهار داشت: در جلسه هیأت امنای بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس علاوه بر ارائه گزارش مصوبات جلسه گذشته، اقدامات صورت گرفته در این خصوص قرائت شد.

جعفری گفت: در این جلسه دو آئین‌نامه تشییع پیکر شهدای گمنام و مناسبت‌های دفاع مقدس و مقاومت که در شواری عالی هماهنگی بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس مورد بررسی و تایید قرار گرفته بود، در این جلسه توسط هیأت امنا به تصویب رسید.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس با بیان اینکه امسال پیکر ۴۰۰ شهید گمنام همزمان با سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) تشییع شد، گفت: برای اینکه این مراسم نظام و سازماندهی پیدا کند به شورای فرهنگ عمومی پیشنهاد شد، تا سالروز شهادت حضرت فاطمه زهرا (س) روز تکریم و گرامی‌داشت شهدای گمنام تعیین شود که برای تصویب نهایی به شورای عالی انقلاب فرهنگی ارسال شده است.

وی در ادامه با تاکید بر اینکه برنامه‌ها و عملکرد بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس در سال ۱۴۰۱ مورد تایید هیأت امنا قرار گرفت، تصریح کرد: دولت در سفر‌های استانی نگاه ویژه‌ای به توسعه موزه‌های دفاع مقدس و یادمان‌های دفاع مقدس داشته است که در این جلسه مورد تمجید قرار گرفت.

جعفری اضافه کرد: برنامه‌ها و بودجه سال ۱۴۰۲ بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس نیز در این جلسه مورد تصویب هیأت امنا قرار گرفت؛ در بودجه سال ۱۴۰۲ نگاه خوبی به فعالیت‌های بنیاد در موضوع یادمان‌های شهدا، یادمان‌های دفاع مقدس، راهیان نور و فعالیت‌های فرهنگی و هنر شده است.

معاون هماهنگ کننده بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس درباره یازدهمین جلسه هیأت امنای موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس خاطرنشان کرد: در این جلسه عملکرد حسابرسی قانونی سال ۱۴۰۰ موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس پس از قرائت حسابرس مورد تایید هیأت امنا قرار گرفت؛ همچنین بودجه سال ۱۴۰۲ موزه با حضور شهردار تهران که نائب رئیس هیأت امنای موزه است، تایید شد.

وی گفت: اعضای حقیقی هیأت مدیره موزه ملی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس که تاریخ حکم آن‌ها به اتمام رسیده بود، با اتفاق آراء به مدت سه سال ابقا شدند.

جعفری گفت: در جلسه نیز مصوبه دو سال گذشته در خصوص تولید مستند ۱۰۰ قسمتی روایت معیار و انیمیشن ۱۰۰ قسمتی عملیات‌های دفاع مقدس با توجه به حضور رئیس سازمان صدا و سیما مورد بررسی قرار گرفت.

منبع: دفاع پرس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار