کد خبر: 1140511
تاریخ انتشار: ۰۲ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۳۹
مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری قزوین با اشاره به عدم هم افزایی و فقدان شبکه های موضوعی در بین تشکل های مردم نهاد گفت: حلقه مفقوده در بین تشکل ها، ایجاد هم افزایی و تشکیل شبکه های موضوعی است.

محمد خورشیدی در نشست با مدیران سازمان های مردم نهاد اظهار داشت: رویکرد دولت سیزدهم مردمی سازی تمامی امور و سپردن اقدامات به دست مردم است و با اعتقاد راسخ این موضوع را پیگیری می کند.

وی با اشاره به بیانات رهبر معظم انقلاب و سند تحول دولت مردمی افزود: نقش حلقه های میانی در پیشبرد موضوعات اجتماعی و فرهنگی بسیار حائز اهمیت است و مسائل مردم می بایست توسط خود مردم یعنی همین تشکل های مردم نهاد برطرف شود.

خورشیدی در ادامه با اظهار امیدواری به حل مشکلات سازمانهای مردم نهاد در دوره جدید اضافه کرد: به زودی با ایجاد ستاد سازمان های مردم نهاد مستقر در دفتر امور اجتماعی و فرهنگی، مسائل سازمان های مردم نهاد شناسایی و برای حل آن توسط خود تشکل ها اقدام خواهد شد.

مدیرکل دفتر امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با بیان اینکه آمادگی کامل برای ایجاد کارگروه های تخصصی موضوعی سمن ها با حضور دستگاه های ذیربط و با همکاری تشکل ها در این دفتر وجود دارد، اظهار داشت: آموزش، رشد و توانمندسازی سازمان های مردم نهاد در تمام زمینه ها از موارد مورد تأکید است که حتماً پیگیری و به شکل جدی تری ادامه خواهد یافت تا بدین وسیله سمن ها بتوانند در کار واسطه گری خود با مشکل مواجه نشوند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار