کد خبر: 1142910
تاریخ انتشار: ۱۱ اسفند ۱۴۰۱ - ۰۹:۳۲
زارع

مراسم تجلیل از بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین با حضور مسعود خواجه وند مدیرعامل، معاونین و مدیران شرکت توزیع نیروی برق استان در تالار لاله برگزار شد.

مسعود خواجه وند در این مراسم با تجلیل از مقام بازنشستگان اظهارداشت: بازنشستگی هم یکی از مراحل زندگی هر انسانی است که می تواند توام با نشاط و شادابی و برنامه ریزی بهتر برای گذران آن به صورت مطلوب باشد.

وی افزود: افراد بازنشسته پس از سه دهه تلاش در دستگاههای اجرایی با کوله باری از تجربه، دانش و اندوخته ای ارزشمند وارد مرحله جدیدی می شوند که نباید از تجارب این افراد غفلت کنیم و در استفاده از آن بی تفاوت باشیم.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین تصریح کرد: به دانش و تجربه و تخصص شما بازنشستگان برای پیشبرد امور و شناسایی چالشها و مشکلات نیازمندیم و از ایده های شما استقبال می کنیم.

وی گفت: انتظار داریم برای تعالی امور شرکت و کمک به حل مشکلات یاریگر مدیران باشید و بدانید راهنمایی شما می تواند در افزایش بهره وری بسیار مفید و موثر باشد.

خواجه وند افزود: ارتقای جایگاه اجتماعی بازنشستگان و پیش کسوتان جامعه که بهترین روزهای عمر خود را صرف خدمت به این مرز و بوم کرده‌اند وظیفه همه مسئولین و دستگاه‌های اجرایی است و در این راستا همه ساله مراسم تجلیل از بازنشستگان را برگزار می کنیم تا خاطرات خوشی از این دوران داشته باشند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیریو برق استان قزوین بیان کرد: تاکنون ۲۳۰ تن از کارکنان و مدیران این شرکت بازنشسته شده اند و امسال نیز ۲۱ نفر به افتخار بازنشستگی نائل شده اند که امروز تجلیل می شوند.

در این مراسم حجت الاسلام آزادی مسئول امور فرهنگی و دینی شرکت توزیع نیروی برق استان نیز اظهارداشت: تکریم بازنشستگان و سالمندان از تاکیدات و توصیه های دینی است و همه ما ضمن احترام به جایگاه افتخارآمیز بازنشستگی باید تلاش کنیم حرمت و کرامت بزرگان حفظ شود.

وی افزود: همه باید خود را برای دوران بازنشستگی آماده کنیم و بدانیم به هر حال این دوران را نیز تجربه خواهیم کرد و اگر با آمادگی وارد این مرحله شویم با آن کنار خوایم آمد و از آن نیز لذت خواهیم برد.

ادامه سعید بهادری مسئول کانون بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق استان قزوین نیز گزارشی از اقدامات رفاهی انجام شده ارائه کرد وگفت: انجام بیمه تامین درمان و بیمه عمر و حادثه برای متقاضیان، هماهنگی در استفاده از اقامت گاه های شهرهای زیارتی و سیاحتی و استفاده از امکانات ورزشی رایگان از جمله استخر برای تامین سلامت بازنشستگان تدارک دیده شده است.

در این مراسم از ۵ خانواده شهید و ایثارگر و ۲۱ نفر از بازنشستگان شرکت توزیع نیروی برق استان تجلیل شد.

در این مراسم سید یوسف جبارزاده و سعید بهادیوندچگینی مدیران عامل سابق شرکت توزیع نیروی برق استان نیز حضور داشتند

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار