کد خبر: 1144936
تاریخ انتشار: ۱۹ اسفند ۱۴۰۱ - ۱۵:۲۴
رسانه اسپانیایی خبر داد
گزینه هدایت تیم ملی ایران، با پیشنهاد جذابی از آمریکای جنوبی مواجه شده و ممکن است پس از ۱۶ سال کار در قطر با چالش بزرگی رو به رو شود. 

به گزارش جوان آنلاین به نقل از ورزش سه، طبق گزارش نشریه آس اسپانیا، یوهان کالدرون یکی از خبرنگاران سرشناس و فعال در حوزه فوتبال آمریکای جنوبی اعلام کرده که فلیکس سانچز برای هدایت تیم ملی اکوادور با فدراسیون فوتبال این کشور به توافق رسیده است. سرمربی سابق تیم ملی قطر که هدایت عنابی‌پوشان را در جام جهانی ۲۰۲۲ بر عهده داشت، هم‌چنان در رده ملی کار خود را ادامه می‌دهد.

او اکنون هدایت کشوری را بر عهده خواهد گرفت که در مسیر توسعه و پیشرفت قرار گرفته‌اند و رده جوانان و نوجوانان به دنبال رسیدن به مراحل بالاتری هستند.

این مربی که در لاماسیا آموزش دیده است، از سال ۲۰۰۶ به قطر آمد و تا به حال در این کشور آسیایی فعالیت داشت. او کار را از پایه‌ها در این کشور آغاز کرد و سپس هدایت تیم ملی بزرگسالان را بر عهده گرفت. اما پس از قهرمانی تاریخی در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۹، در جام جهانی ۲۰۲۲ موفق بدون کسب حتی یک امتیاز از مرحله گروهی حذف شد.



همانطور که کالدرون گزارش داده است، سانچز نه تنها هدایت تیم ملی اکوادور را بر عهده می‌گیرد بلکه نقش اساسی در تیم‌های پایه این کشور نیز خواهد داشت. جایی که اکوادوری‌ها بیشترین نقشه خود را برای موفقیت روی آن‌جا سرمایه‌گذاری کرده‌اند.

انتظار می‌رود سانچز این هفته برای بستن قرارداد به اکوادور سفر کند و او کار خود را در اولین فیفا دی آغاز خواهد کرد. آن‌ها برنامه‌ای فشرده خواهند داشت، ابتدا آغاز مرحله مقدماتی صعود به جام جهانی و سپس حضور در مسابقات کوپا آمریکا. جایی که انتظار می‌رود اکوادور جز مدعیان قرار گیرد.

پیش از این فلیکس سانچز به عنوان گزینه جدی فدراسیون فوتبال برای هدایت تیم ملی ایران شناخته می‌شد، اما حالا اخباری مبنی بر توافقش با اکوادور شنیده می‌شود. اگر این اتفاق رخ دهد، پس از تدسکو، سانچز دومین سرمربی‌ای است که پس از رسیدن به توافقات ابتدایی از دسترس ایرانی‌ها خارج می‌شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار