کد خبر: 1149982
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۲ - ۱۵:۰۵
امام جمعه دلفان مطرح کرد؛
حجت الاسلام خانی بر ضرورت انجام کارهای فرهنگی و پشتیبانی در راستای تحقق شعار سال تأکید کرد و گفت: در این راستا حوزه و روحانیت نقش آفرین هستند.

به گزارش جوان از لرستان، حجت الاسلام محمدیوسف خانی، عصر امروز، در همایش فصلی طلاب، علما و روحانیت شهرستان دلفان با اشاره به اهمیت و نفقش روحانیت در جامعه گفت: روحانیت و مبلغان در زمینه بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه همواره نقش آفرین هستند.

امام جمعه دلفان با تأکید بر ضرورت تحقق شعار سال برای رفع مشکلات اقتصادی و کم کردن فشارهای معیشتی افزود: در این راستا حوزه و روحانیت باید در عرصه بصیرت افزایی و روشنگری در جامعه نقش آفرین باشند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: کارفرهنگی و پشتیبانی برای تحقق شعارسال و حضور مردم درفعالیت های اقتصادی ضرورتی است و جبهه انقلاب و روحانیت لازم است اهتمام جدی داشته باشند.

حجت الاسلام خانی بیان کرد: نقشه ورود مردم درعرصه اقتصاد و تولید باید به دست نخبگان و تحصیل کرده های هر منطقه تهیه شود و نظارت و رصد این اقدامات صورت گیرد.

وی با اشاره به وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی که گریبان گیر جامعه و خانواده ها است، اظهارکرد: تحقق شعار سال برای رفع این مشکلات ضروری است و باید فرمایشات رهبر معظم انقلاب سرلوحه کار همگان قرار گیرد.

امام جمعه دلفان بیان کرد: برای تحقق شعار سال و رونق تولید باید از تولید کننده حمایت و موانع سر راه تولید برداشته شود و نقش مردم در تحقق شعار سال از دیگر مسائل مهمی است که باید به آن پرداخته شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار