کد خبر: 1156157
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۰۹:۴۹
معاون رییس جمهور:
معاون اجرایی رییس جمهور در بازدید از مجموعه فرهنگی تاریخی «مقبره الشعرا» تبریز، در جریان روند بازسازی و سامان دهی آن قرار گرفت و گفت: این مجموعه از فاخرترین مجموعه های فرهنگی و گردشگری ایران است که مورد توجه دولت سیزدهم است.
به گزارش جوان‌ آنلاین از تبریز، محسن منصوری  در جریان این بازدید در جمع خبرنگاران با بیان اینکه رئیس جمهور شخصا عنایت ویژه ای به آذربایجان شرقی دارد و جزئیات پروژه ها را پیگیری می کند، گفت: امروز تعدادی از پروژه های مصوبات سفر مورد بازدید قرار گرفت.
وی در خصوص پروژه محوطه سازی مقبره الشعرا گفت: این پروژه از لحاظ فرهنگی پروژه مهمی در استان است و گره های مدیریتی داشت که هم اکنون این گره ها رفع شده و منابع لازم برای اجرای آن اختصاص یافته است.
وی با بیان اینکه فاز اول این پروژه در خرداد امسال به بهره برداری می رسد، گفت: هم اکنون تحول اساسی در طرح های عمرانی و اقتصادی این استان ایجاد شده و مسوولان و سرمایه گذاران پای کار هستند.
سفر معاون اجرایی رییس جمهور به آذربایجان شرقی پی گیری مصوبات استانی سفر آیت الله رییسی در خرداد ماه سال گذشته به تبریز و بازدید از طرح های این سفر است.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر