کد خبر: 1157182
تاریخ انتشار: ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۲ - ۱۵:۱۱
معاون فرهنگی و اجتماعی پلیس استان آذربایجان شرقی از دستگیری دو نفر از اراذل و اوباش که حین درگیری با همدیگر از سلاح گرم استفاده کرده و منجر به مجروحیت دو نفر رهگذر شده بودند، خبر داد.

به گزارش جوان آنلاین از تبریز، هاشم شعفی ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت:در پی کسب خبری مبنی بر درگیری دو نفر از اراذل و اوباش و استفاده از اسلحه گرم  و تیراندازی به همدیگر در ساعت ۱.۳۰ بامداد شنبه مورخه ۲۳ اردیبهشت موجب مجروحیت دو نفر رهگذر در یکی از محلات تبریز شده بودند که موضوع بلافاصله در دستور کار پلیس  قرار گرفت.

وی افزود: با حضور ماموران در محل درگیری مشخص شد دونفر از اراذل اوباش سابقه‌دار با یکدیگر درگیر و با استفاده از سلاح گرم اقدام به تیراندازی که در اثر این تیراندازی دو نفر از رهگذران که در حال عبور از مسیر بودند مورد اصابت تیر قرار گرفته و مجروح شدند.

این مقام انتظامی با بیان اینکه امنیت و نظم عمومی خط قرمز پلیس است،گفت: متهمان در کمتر از ۱۲ ساعت دستگیر و از آنها یک قبضه سلاح کلت کمری کشف و متهمان با تشکیل پرونده تحویل مرجع قضایی شدند.

معاون فرهنگی اجتماعی پلیس استان  از شهروندان درخواست کرد که در صورت مشاهده هرگونه موارد مشکوک و احیانا شرارت و ناامنی در محل زندگی خود مراتب را در اسرع وقت با شماره تلفن ۱۱۰ به پلیس اطلاع دهند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر