کد خبر: 1172905
تاریخ انتشار: ۰۱ مرداد ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۳
عملیات آغاز عملیات اجرای پروژه توسعه زیرساختهای پایدار شهر هوشمند و فیبرنوری شهرستان شیروان در خراسان شمالی با حضور مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی و نماینده مردم شیروان در مجلس و تعدادی از مدیران و مسئولین این شهرستان به طول ۳۰ کیلومتر، آغاز شد.
سهیلا سعیدی

به گزارش خبرنگار خبرگزاری جوان، ضبح امروز شنبه ۳۱ تیر ماه طی مراسمی با حضور رسول علی‌اصغرپور مدیر مخابرات منطقه و همچنین با حضور نماینده مردم شیروان در مجلس، فرماندار شهرستان، امام جمعه و شهردار شیروان و تعدادی از سایر مدیران و مسئولان این شهرستان، عملیات کلنگ زنی ایجاد زیرساخت بزرگترین پروژه شهر هوشمند در استان آغاز شد.

علی‌اصغرپور، در این مراسم طی سخنانی هدف از اجرای این طرح را اجرای همزمان پروژه فیبر پایش شهرداری و همچنین پیاده سازی و اجرای پروژه #نجما(نهضت جهادی مخابرات ایران) جهت توسعه شبکه مدیریت شهری و دسترسی شهروندان به اینترنت پرسرعت ftth دانست.

 وی افزود : این پروژه با مشارکت و همکاری مخابرات منطقه خراسان شمالی و شهرداری شیروان و با حجم بیش از ۳۰ کیلومتر فیبر نوری با اعتباری بالغ بر ۷۰ میلیارد ریال اجرایی خواهد شد.

مدیر مخابرات منطقه خراسان شمالی از این پروژه به عنوان یکی از پروژه های بزرگ و ارزشمند سال جاری مخابرات منطقه و شهرستان شیروان یاد کرد و خاطر نشان کرد: با برنامه ریزی انجام شده ان شاءالله تا شهریور سال جاری اجرای ۳۰ کیلومتر فیبر نوری به پایان رسیده و شبکه ایجاد شده به بهره برداری خواهد رسید.

علی اصغرپور، بهبود کیفیت ارتباطی و ایجاد امکان دسترسی مردم شریف شیروان و همچنین شبکه مدیریت شهری به اینترنت پر سرعت fttx را از جمله دستاوردها و اهداف اجرای این طرح برشمرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار