کد خبر: 1181431
تاریخ انتشار: ۰۵ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۹:۱۷
همزمان با هفته دولت؛
معاون امور عمرانی استانداری چهارمحال و بختیاری از افتتاح و کلنگ زنی 953 طرح با اعتبار بالغ بر 60همت در این استان همزمان با هفته دولت خبرداد.
رحیمی

به گزارش جوان به نقل از سپاه استان چهارمحال و بختیاری؛ نشست مطبوعاتی به مناسبت هفته دولت در سالن جلسات شهید مردانی استانداری چهارمحال و بختیاری با حضور معاون امور عمرانی استاندار و برخی از مدیران و اصحاب رسانه و مطبوعات برگزار شد.

آقای حیدری در این نشست خبری با گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر، گفت: همزمان با هفته دولت، 953 طرح افتتاح یا کلنگ زنی می شود که از این تعداد 220 پروژه کلنگ زنی و 733 طرح  جمعا با اعتباری حدود 60 همت افتتاح خواهد شد، که قطعا تأثیر قابل توجهی در بحث اشتغال خواهند داشت.

وی افزود:   این طرح ها در حوزه آب، راه و گردشگری می باشند و فرآیند تکمیل پروژه ها ادامه خواهد داشت تا از نظر طرح های عمرانی و زیرساختی استان به شرایط بهتری برسیم.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: تفاوت طرح های هفته دولت با سال های قبل در این است که مجوز های قانونی همه طرح ها بلااستثناء اخذ شده است.

حیدری، گفت: در تمام برنامه های استانی دولت حمایت خوبی داشته و تأمین اعتبار شده و دو پروژه خط انتقال آب بن - بروجن و تصفیه خانه بن برای تأمین آب شرب نیمی از جمعیت استان و سد باباحیدر و خطوط انتقال آب آن برای مصارف شرب، کشاورزی و صنعت از مهم ترین طرح های استان چهارمحال و بختیاری می باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر