کد خبر: 1185448
تاریخ انتشار: ۲۶ شهريور ۱۴۰۲ - ۰۸:۱۶
مسئول بسیج علمی پژوهشی استان:
مسئول بسیج علمی پژوهشی چهارمحال و بختیاری مهلت ارسال آثار به دبیرخانه پانزدهمین جشنواره جهادگران علم و فن آوری استان را 25 مهرماه اعلام کرد.
رحیمی

به گزارش جوان به نقل از بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛  محمدجواد تجویدی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: فراخوان ایده و طرح های نوآورانه برای پانزدهمین جشنواره جهادگران علم و فن آوری استان منتشر شده که با حمایت های ویژه مادی و معنوی بسیج علمی پژوهشی همراه خواهد بود.

وی افزود: این جشنواره با محوریت دانشگاه، صنعت، مراکز دانش بنیان و کارآفرین برگزار می شود و علاقه مندان می توانند آثار خود را حداکثر تا 25 مهرماه به دبیرخانه جشنواره ارسال و برای کسب اطلاعات بیشتر به آدرس@fanjuya  در روبیکا و ایتا مراجعه فرمایند.

مسئول بسیج علمی پژوهشی استان چهارمحال و بختیاری، گفت: در سال گذشته نیز 130 طرح به جشنواره ارسال شد که 75 تا پذیرش و 3 طرح برتر انتخاب شدند و 45 طرح مورد حمایت مادی و معنوی قرار گرفت.

وی با اشاره به اینکه در جشنواره چهاردهم جهادگران علم و فن آوری استان چهارمحال و بختیاری، طرح های رسیده با مبلغ  7میلیارد ریال تسهیلات و کمک بلاعوض حمایت شدند، اظهار کرد: با ارائه مشاوره، راهمایی، استقرار در مراکز رشد بسیج و حمایت مادی از طرح های رسیده به جشنواره حمایت می شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر