کد خبر: 1187455
تاریخ انتشار: ۰۴ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۴
نماینده ولی فقیه در چهارمحال و بختیاری:
حجت الاسلام والمسلمین نکونام، در آیین رژه نیروهای مسلح استان چهارمحال و بختیاری، گفت: همه دستاوردهای انقلاب و دفاع مقدس در سایه ایمان و تقوا بود.
رحیمی

به گزارش جوان به نقل از سپاه استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین  محمدعلی نکونام در این مراسم گفت: دوران دفاع مقدس سراسر عبرت، خاطره و درس برای ملت ایران و دشمنان این نظام است که بدانند این ملت مومن لبیک گوی عاشورا و امام حسین (ع)، پرورش یافته مکتب حسینی هستند و از این توطئه‌ها نمی‌هراسند و پشت انقلاب را خالی نمی‌کنند.

امام جمعه شهرکرد افزود: ۳۱ شهریور سالروز آغاز حمله ددمنشانه دشمن خبیثی است که با تصور غلط و محاسبه نابه‌جایی که از ایران اسلامی داشتند و با این اعتقاد که همه چیز در ایران به واسطه انقلاب اسلامی از هم پاشیده شده و آن‌ها می‌توانند به هدف‌های شوم خود برسند اقدام به طراحی این توطئه کردند.

وی، فرزندان اهل مقاومت و ایستادگی را نتیجه تربیت و پرورش انقلاب اسلامی دانست و گفت: 8 سال دفاع مقدس نشان داد ملت ایران با هوشیاری و استقامت پای این نظام و انقلاب ایستاده‌ و به فضل الهی در آینده نیز از این انقلاب پشتیبانی می‌کند.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام تاکید کرد: همه دستاوردها چه در دوران انقلاب، چه دفاع مقدس و چه بعد از آن در سایه یک نکته بود و آن ایمان و تقوا است.

نکونام عنوان کرد: آنچه که معنا و عظمت به یک حرکت می‌بخشد امری است که حرکت را به بقا وصل می‌کند نه فنا؛ انقلاب و دفاع مقدس برای ماندگاری انسان‌ها است که در سایه ایمان و تقوا محقق شد.

نماینده ولی فقیه در استان، خاطرنشان کرد: سنگرهای تلاوت قرآن، دعای کمیل، ندبه، توصل، زیارت عاشورا، جامعه کبیره و انس با اهل بیت عصمت و طهارت (ع) و راز و نیازهای مخفی رزمندگان در دوران دفاع مقدس منجر به پیروزی ملت ایران شد.

حجت الاسلام والمسلمین نکونام ادامه داد: تداوم انقلاب نیز امروز با همین ارزش‌ها است و مبادا این معنویت و تقوا، ایمان و اخلاص، خداباوری، پاکی‌ها و فضیلت‌ها را از خود دور کنیم.

وی اضافه کرد: مبادا دنیا محوری، نفس محوری، پلیدی‌ها، مکرها ما را از ارزش‌ها دور کند.

امام جمعه شهرکرد ادامه داد: وحدت در سایه ایمان، همدلی در سایه تواضع، اعتماد به ارزش‌های دینی، نماز جماعت، مساجد، نماز جمعه بعنوان اجتماع بزرگ فخرآفرین انقلاب در تمام دوران‌ها و اجتماع‌های دیگر و حضور در صحنه رمز ماندگاری و تداوم بخشیدن به انقلاب است.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر