کد خبر: 1191067
تاریخ انتشار: ۲۰ مهر ۱۴۰۲ - ۰۹:۳۲
حجت الاسلام و المسلمین سرافراز:
جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین در دیدار با خانواده شهید مدافع امنیت محمد گودرزی گفت: امنیت و آرامش کشور را مدیون شهدای عزیز هستیم.
رحیمی

به گزارش جوان به نقل از بسیج  استان چهارمحال و بختیاری؛ حجت الاسلام والمسلمین کریم سرافراز در سفر به استان چهارمحال و بختیاری، عصر امروز به همراه حجت الاسلام حسینی صدر مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت قمربنی هاشم علیه السلام  و سردار خدادای از مسئولین سازمان بسیج مستضعفین با خانواده شهید مدافع امنیت «محمد گودرزی» در شهر کیان دیدار و از مقام والای این شهید گرانقدر تجلیل کردند.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز دردیدار با خانواده مدافع امنیت شهید محمد گودرزی از رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام که آذرماه 1401 در منطقه مرزی جنوب شرق به فیض شهادت رسید، گفت: فضایل شهدا تمام ناشدنی است.

جانشین نمایندگی ولی فقیه در سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به فرمایشات معمار کبیر انقلاب اظهار کرد: حقیقتا خانواده معظم شهدا چشم و چراغ این ملت هستند و امنیت و آرامش کشور را مدیون شهدای عزیز هستیم.

وی افزود: شهدا مصداق آیه شریفه " لَنْ تَنالُوا الْبِرَّ حَتَّي تُنْفِقُوا مِمَّا تُحِبُّونَ وَ ما تُنْفِقُوا مِنْ شَيْ‏ءٍ فَإِنَّ اللَّهَ بِهِ عَليمٌ" هستند ، که از بهترین سرمایه خود که جانشان می باشد گذشتند.

این مقام مسئول، خاطرنشان کرد: خدمت رسیدیم تا عرض کنیم ما در مسیر نورانی که شهدا ترسیم کرده اند ثابت قدم خواهیم ماند ان شاءالله و شما هم ما را دعا کنید که عاقبت ما با شهادت ختم به سعادت شود.

حجت الاسلام والمسلمین سرافراز در این دیدار، سلام حجت الاسلام والمسلمین حاجی صادقی، نماینده ولی فقیه در سپاه، حجت الاسلام والمسلمین رضایی مسئول نمایندگی و سردار غلامرضا سلیمانی ریاست سازمان بسیج مستضعفین کشور را به خانواده شهید محمد گودرزی ابلاغ کرد.

گفتنی است؛ پدر ومادر شهید محمد گودرزی در این دیدار، گوشه هایی از سیره و سجایای اخلاقی این شهید مدافع امنیت و معنویت وی از سنین کودکی را تشریح کردند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر