کد خبر: 1199428
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۴۰۲ - ۲۲:۲۶
هفتمین یادواره شهدا «امنیت آفرینان بی‌نشان» با حضور جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

جوان آنلاین: هفتمین یادواره شهدا «امنیت آفرینان بی‌نشان» ویژه شهدای عملیات، عصر روز یکشنبه ۲۸ آبان در مجتمع فرهنگی غدیر تهران و با حضور سردار محمدرضا فلاح‌زاده جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه و خانواده معظم شهدا برگزار شد.

به گزارش آنا، در ابتدای این مراسم سردار فلاح‌زاده یاد و خاطره شهدای انقلاب اسلامی و جبهه مقاومت به‌ویژه شهدای اخیر فلسطین را زنده نگه داشت و گفت: شرمنده‌ام که امروز در جمع خانواده شهدا صحبت می‌کنم و از اینکه از قافله عزیزان این خانواده‌ها جا ماندم شرمسار و خجالت‌زده‌ام. چرا ما از قافله عقب ماندیم و باید هر روز در غم و مصیبت دوستان و همسنگران مان گریان باشیم؟ امام خمینی سال‌ها پیش گفت: «از شهدا که نمی‌شود چیزی گفت، شهیدان در قهقهه مستانه‌شان عند ربهم یرزقون‌اند...» چقدر زیباست. شهدا در سپاه اهل‌بیت سازمان‌دهی شدند و در این مسیر جان و سر باختند. خوشا به حالشان.

او افزود: علمای اسلام در دهه پنجاه گفتند که امام خمینی اسلام را احیا کرد. اسلام محمدی که با اسلام خرافه، اسلام واپس‌گرا، اسلام خشونت، اسلام زور و اسلام آمریکایی جایگزین شده بود. همان زمان گروه‌هایی مثل منافقین با دشمنی به امام بر خواستند. امام در اوایل جنگ فرمودند جنگ اعتقادی دشمنان علیه ما آغاز شده و این جنگ تا پایان ادامه خواهد داشت و دیدیم که همچنان این روند ادامه دارد، همان‌طور که داعش را به وجود آوردند و جبهه مقاومت در نهایت با فرماندهی حاج قاسم سلیمانی حکومت داعش به زیر کشیده شد؛ و امروز همه دشمنان به جنگ اسلام آمدند. یک روز در خندق پیامبر فرمودند تمام اسلام مقابل تمامی کفر است. یک بار هم امام در زمان هشت سال دفاع مقدس این جمله را به زبان آوردند؛ و ما ۷۵ سال است که این را در فلسطین اشغالی این صحنه‌های قتل‌عام را می‌بینیم.

وی افزود: ۷ میلیون نفر آواره شدند، بالغ بر ۱۵۰ هزار نفر از مردم فلسطین را قتل‌عام کردند. در جنگ‌های مختلف در طول این سال‌ها، تعداد زیادی از مردم مظلوم و بی‌گناه را قتل‌عام کردند. تا پیش از عملیات طوفان الاقصی تعداد زیادی از مردم غزه را کشتند و مجروح کردند. الحمدالله رزمندگان جبهه مقاومت یک‌بار دیگر مانند صاعقه بر رژیم صهیونیستی فرود آمدند. از دیوار بتنی و دژ‌های سه متری عبور کردند و بر قلب دشمن یورش بردند و آن‌ها را ذلیل و خار و منکوب ساختند. در مرحله دوم و عرصه راهبردی نیز هیمنه دشمن را فروریختند. در عرصه مدیریتی گنبد فکری دشمن را دچار اختلال کردند که باعث شد امریکا مستقیم اداره رژیم را بر عهده بگیرد. در عرصه امنیتی دشمن دچار اختلال جدی شد و در عرصه نظامی این رژیم که ادعا می‌کرد اولین ارتش خاورمیانه و پنجمین ارتش قدرتمند دنیاست، شکست سنگینی را تجربه کرد.

جانشین فرمانده نیروی قدس سپاه ادامه کرد: دشمن در این شرایط دست به کشتار مردم بی‌گناه زده است. تا جایی که اگر خون گریه کنیم کم است. دل و قلب همه آزادیخواهان جهان پر از خون است و چشم‌ها همه اشک‌بار؛ اما جبهه مقاومت در همه عرصه‌ها دشمن را خار و ذلیل کرده است و رژیم صهیونیستی بعد از گذشت بیش از بک ماه هنوز دستاوردی نداشته است. تمام فرماندهان نظامی، کسانی که از علوم نظامی برخوردارند و تجربه‌ای در جنگ دارند می‌دانند که دشمن در عرصه راهبردی و تاکتیکی شکست خورده و چاره‌ای جز ادامه جنگ ندارد البته که این جنگ با جبهه مقاومت نیست، بلکه جنگ با مردم بی‌پناه و بی‌گناه است.

سردار فلاح‌زاده اضافه کرد: بحث یهودیان با رژیم صهیونیستی فرق دارد، در همین کشور و شهر خودمان یهودیان زندگی می‌کنند و مشکلی. هم ندارند، اما مشکل فلسطینی‌ها با اقلیت صهیونیستی خون‌خوار است. خداوند پیروز است، پیامبر پیروز است، اسلام پیروز است، کسانی که برای خدا مار کنند پیروزند، مظلوم پیروز است و مردم غزه که امروز حماسه می‌آفرینند پیروز هستند. دشمن بداند حماس ماندگار است و این گروه فقط در غزه نیست. حماس در غزه، در لبنان و سوریه است و ماندگار است. حماس تفکر حق و حقیقت است و حق ماندگار و پیروز است و باطل نابودشدنی است. به فضل الهی در رکاب حضرت بقیه‌الله اعظم انتقام همه شهیدان را از همه دشمنان و زورگویان و قلدران تاریخ خواهیم گرفت.

در ادامه مراسم ابوشریف نماینده جنبش جهاد اسلامی فلسطین پشت تریبون قرار گرفت و گفت: به روح همه شهداد درود می‌فرستیم و برایمان کافی است که راه آن‌ها مسیر مستقیم ماست. برای ما شهادت افتخاری بزرگ است و همان‌طور که می‌بینید ما امت اسلامی و به‌خصوص فلسطینی‌ها شهیدی را تقدیم می‌کنیم. هر ده دقیقه در غزه یک کودک شهید در خون خود می‌غلتد. در حالی که خداوند در قران دشمن ما را ام‌الفساد نام نهاده است و به‌طور حتم کشته‌هایش به‌سوی جهنم خواهند رفت. خداوند به ما وعده پیروزی و فتح داده است و باوجود تمام مشکلات و جنایت‌هایی که علیه ما وارد می‌کنند وعده خداوند به ما داده شده که بار دیگر وارد مسجدالاقصی خواهیم شد. ما این سختی‌ها را صواب می‌دانیم، اما دشمنان ما آینده‌ای ندارند. ما با این مقاومت باعث شدیم آبروی رژیم از بین برود و روسیاه شوند و این آغاز پایان رژیم صهیونیستی است.

او افزود: در سال‌های اخیر لطمات زیادی به پیکره رژیم صهیونیستی وارد شد، ولی طوفان الاقصی بزرگ‌ترین آبروریزی و روسیاهی را برای آن‌ها رقم زد. به اعتراف رژیم صهیونیستی این دردناک‌ترین ضربه‌ای بود که به پیکر رژیم وارد شد و انشالله آغازی بر پایان پروژه رژیم صهیونیستی خواهد بود. ما درد‌های زیادی می‌کشیم و از این جنایات رژیم صهیونیستی ناراحت می‌شویم، ولی می‌دانیم پایان آن‌ها نزدیک است. این رژیم هم درد می‌کشد و ضربه می‌خورد و خوب می‌داند که پایانش نزدیک است. یکی از استراتژی ست‌های رژیم صهیونیستی گفت ما ضربات سنگینی خوردیم و از چند جبهه در حال ضربه خوردن هستیم. از لحاظ اقتصادی دچار مشکل هستیم و فشار‌های زیادی از کشور‌های مختلف جهان علیه ما وارد است. جبهه‌های زیادی علیه ما فعال هستند و این کار را سخت کرده است. همچنین مسئول یکی از گورستان‌های رژیم صهیونیستی امروز اعتراف کرد که در همان یک گورستان هر یک ساعت یک سرباز به خاک سپرده می‌شود. کشته‌های رژیم بسیار زیاد است و اقتصادش فلج شده.

ابوشریف در پایان سخنانش عنوان کرد: خون کسانی که تا به امروز ریخته شده گریبان رژیم را خواهد گرفت. تا به امروز بیش از ۳۷ هزار تن بمب در غزه فرو آمده است، معادل چند بمب هسته‌ای. به‌طور حتم صهیونیست‌ها از سوی جامعه جهانی برای این جنایات محاکمه خواهند شد. ما شاهد تحولات زیادی در جهان علیه رژیم هستیم. تاکنون ۳۲۴ تظاهرات برای حمایت از رژیم صهیونیستی صورت گرفته که اکثراً در حجم اندکی بودند و برای حمایت از فلسطین بیش از ۳۷۰۰ تظاهرات بزرگ صورت گرفته است. ما به وعده الهی نزدیک می‌شویم، مقاومت به اذن خداوند ثابت‌قدم است و با کمک متحدین و برادرانش پایداری می‌کند و به امت اسلامی و تمام آزادگان جهان تکیه دارد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار