کد خبر: 1200767
تاریخ انتشار: ۰۵ آذر ۱۴۰۲ - ۲۲:۳۵
سپاهان فقط برد می‌خواهد
قدرت النصر با یک‌دو‌جین ستاره نیازی به تعریف ندارد. نگاهی به جدول رده‌بندی گروه E و جایگاه صدرنشینی که هر چهار بازی قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته تأییدی بر دشوار بودن کار سرخپوشان در هفته پنجم است
شمیم رضوان

جوان آنلاین: هفته پنجم لیگ قهرمانان آسیا در حالی امشب آغاز می‌شود که نماینده‌های ایران کیلومتر‌ها آن طرف‌تر از خانه به مصاف حریفان خود می‌روند؛ پرسپولیس در عربستان و سپاهان در آزادی.
قدرت النصر با یک‌دو‌جین ستاره نیازی به تعریف ندارد. نگاهی به جدول رده‌بندی گروه E و جایگاه صدرنشینی که هر چهار بازی قبلی خود را با برد پشت سر گذاشته تأییدی بر دشوار بودن کار سرخپوشان در هفته پنجم است. کار شاگردان یحیی با از دست رفتن دو امتیاز حساس در ازبکستان برای صعود به عنوان تیم دوم سخت‌تر از قبل شده و حالا کسب امتیاز در مصاف با النصری که در آزادی به برتری ۲ بر صفر رسیده کار ساده‌ای نیست، خصوصاً که به دلیل کارشکنی عربستانی‌ها برنامه سفر به این کشور دستخوش تغییر شد و یاران یحیی به جای عربستان در تهران و مقابل دیدگان خبرنگاران و هواداران تمرین کردند. پرسپولیس در آزادی ثابت کرد که توان گرفتن امتیاز از النصر را دارد و چه بسا اگر همانند بازی با الدحیل قطر باشد با دست پر عربستان را ترک کند. در غیر این صورت تردیدی نیست که کارش برای صعود از این گروه بسیار سخت خواهد شد. عدم حضور رونالدو در آخرین تمرینات النصر شایعه مصدومیت این بازیکن را برسر زبان‌ها انداخته بود. هرچند که نشریه «الریاضیه» عربستان مدعی است رونالدو و اوتاویو مصدومیتی ندارند و کاسترو، سرمربی النصر به آن‌ها استراحت داده، اما پرواضح است که این تیم حتی بدون رونالدو هم حریف ساده‌ای نیست. حالا باید دید یحیی که شاگردانش همواره در روز‌های سخت بهتر ظاهر می‌شوند، می‌تواند یک‌بار دیگر با مدیریت به‌موقع امتیاز لازم را از این مصاف دشوار به جیب بزند تا همچنان شانس صعود داشته باشد یا نه.
سپاهان دیگر نماینده ایران است که امروز در لیگ قهرمانان به میدان می‌رود. زردپوشان اصفهانی ساعت ۲۱:۳۰ در آزادی از نیرو هوایی عراق پذیرایی می‌کنند. تیمی که در خانه به تساوی ۲-۲ مقابل سپاهان رضایت داد، اما بی‌تردیدی مصاف امشب دو تیم متفاوت از نخستین رویارویی آن‌ها در این دوره از رقابت‌های لیگ قهرمانان آسیاست، چراکه هر دو تیم هفت امتیازی هستند و سپاهان تنها به دلیل تفاضل گل بیشتر است که در رده دوم قرار گرفته و برتری در این بازی شانس زردپوشان برای صعود به عنوان یکی از بهترین تیم‌های دوم به مرحله بعد را افزایش می‌دهد، از آن جهت که بعید است الاتحاد صدرنشین مقابل المیاق قعرنشین امتیازی از دست بدهد تا سپاهان شانس صدرنشینی داشته باشد. هرچند که مورایس خوب می‌داند کسب امتیاز از تیم دونده نیرو هوایی کار ساده‌ای نیست و شاید به همین دلیل هم در آخرین بازی لیگ به ملی‌پوشان خود استراحت داد. هرچند که این تصمیم مانع از برتری سپاهان نشد و حالا این تیم با روحیه و انگیزه‌ای بالا برابر نماینده عراق به میدان می‌رود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار