کد خبر: 1205561
تاریخ انتشار: ۰۱ دی ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
خطیب نماز جمعه تهران:

به همه نشان داده شد که لیبرال دموکراسی یعنی کودک کشی و وحشی‌گری. هیچ وقت امریکا تا به این اندازه نزد افکار عمومی منفور نبوده است.
به گزارش ایرنا، آیت الله کاظم صدیقی در خطبه‌های نماز جمعه تهران اظهار داشت: امروز مسئله اول عالم اسلام مسئله فلسطین است، امروز این مسئله به نقطه حساسی رسیده و جامعه اسلامی باید سرزمین فلسطین را از دست قاصبان خارج کنند. خطیب نماز جمعه تهران با اشاره به حوادث این روز‌های غزه افزود: امروز به همه نشان داده شد که لیبرال دموکراسی یعنی کودک کشی و وحشی‌گری. هیچ وقت امریکا تا به این اندازه نزد افکار عمومی منفور نبوده است. صدیقی خاطرنشان کرد: کشور‌های غربی فکر می‌کنند که با جلوگیری از اظهار نظر‌ها در باره مسئله فلسطین می‌توانند در مقابل دستاورد‌های محور مقاومت بایستند، اما غافل از این هستند که نمی‌توان بر خلاف جریان حرکت کرد و در صورت ادامه این گونه رفتار‌ها دست و پایشان خواهد شکست.
صدیقی با اشاره به بحث انتخابات خاطرنشان کرد: امروز دولتی را داریم که عاشق خدمت است نه تشنه قدرت، باید برای شکرگزاری از این نعمت در انتخابات شرکت کنیم. حضور پرشور پای صندوق رأی کودک‌کشان عالم را مأیوس و حضور کمرنگ در انتخابات آن‌ها را در پیگیری اهداف شوم‌شان جری‌تر خواهد کرد.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار