کد خبر: 1208275
تاریخ انتشار: ۱۵ دی ۱۴۰۲ - ۱۱:۴۰
مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان خبرداد:
اصفهان - مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان از انجام 5 هزار و 660 مورد پایش از ابتدای شروع طرح تا پایان آذر ماه سال جاری خبر داد.

به گزارش خبرنگار جوان آنلاین ابوالقاسم عسکری گفت: این طرح با محوریت پایگاه بسیج شرکت گاز استان و همکاری واحدهای بهره بر داری، حراست، بهینه سازی مصرف گاز و روابط عمومی در حال انجام است و تاکنون نیز 583 مورد اخطار صادر و همچنین 77 مورد گرمایش فضای باز قطع و جمع‌آوری و 12 مورد نیز اعمال قانون و قطع گاز صورت گرفته است.

وی با اشاره به اینکه مطابق با جلسات هماهنگی انجام شده، پایش ها بصورت روزانه در سطح کلان شهر اصفهان و سایر شهرستان های استان انجام می شود و مراکز اداری، تجاری و عمومی در سطح استان باید نسبت به رعایت الگوهای مصرف بهینه گاز و رعایت دمای رفاه 21 – 18 و بهینه سازی سیستم های گرمایشی اقدام نمایند.

عسگری گفت: بر اساس بخشنامه معاون اول محترم ریاست جمهوری و مطابق با روال سال های گذشته مراکز اداری، تجاری، آموزشی و عمومی موظفند سیستم های گرمایشی خود را یک ساعت قبل از شروع بکار روشن و ضمن رعایت مصرف ایمن و بهینه گاز، یک ساعت قبل از اتمام کار خاموش نمایند و همچنین سیستم های گرمایشی باید در کلیه روزهای تعطیل خاموش باشند.

مدیرعامل شرکت گاز استان اصفهان با تشریح برخی از تخلفات مراکز اداری، تجاری و عمومی افزود: در صورت مشاهده عدم رعایت الگوی مصرف، استفاده از تجهیزات غیر مجاز نظیر تجهیزات گرمایش فضای باز و...، در مرحله اول اخطار صادر شده و در صورت عدم رعایت، اعمال قانون خواهد شد و در همین راستا نیز تعداد 77 مورد گرمایش فضای باز قطع و جمع آوری صورت گرفته است.

ابوالقاسم عسکری، بازرسی ها و پایش مصرف بهینه در سطح استان را در 2 سطح عمومی و تخصصی تقسیم بندی نموده و گفت: با همکاری ادارات گاز با محوریت پایگاه مقاومت بسیج پایش های عمومی در سطح استان انجام و نتایج آن بصورت روزانه در سامانه مربوطه ثبت می شود. همچنین در زمینه تخصصی نیز تیم های متشکل از بازرسی استانداری، شرکت گاز استان و شرکت توزیع برق نسبت به پایش ادارات کل اقدام می نمایند.

 

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار