کد خبر: 1217023
تعداد نظرات: ۱ نظر
تاریخ انتشار: ۰۱ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
تاهیتی سخت‌ترین حریف ما در مرحله گروهی بود. خوشبختانه همه بازیکنان ما در جدال با این تیم خوش درخشیدند و در آخرین گام قبل از صعود به دور حذفی ۵ بر ۳ تاهیتی را نیز مغلوب کردند. اسپانیا و آرژانتین دیگر تیم‌هایی بودند که مقابل تیم ملی کشورمان تسلیم شدند. 
شیوا نوروزی

جوان آنلاین: ساحلی‌بازان ایران با صعود مقتدرانه به جمع هشت تیم برتر جهان نشان دادند به هیچ تیمی باج نمی‌دهند. تیم‌ملی فوتبال ساحلی ایران در ادامه درخشش‌های خود در جام‌جهانی ۲۰۲۴، تاهیتی را هم شکست داد و منتظر رویارویی با تیم‌ملی امارات شد. 
تاهیتی سخت‌ترین حریف ما در مرحله گروهی بود. خوشبختانه همه بازیکنان ما در جدال با این تیم خوش درخشیدند و در آخرین گام قبل از صعود به دور حذفی ۵ بر ۳ تاهیتی را نیز مغلوب کردند. اسپانیا و آرژانتین دیگر تیم‌هایی بودند که مقابل تیم ملی کشورمان تسلیم شدند. 
 
تعداد پیروزی‌های فوتبال ساحلی‌مان مقابل تاهیتی در ادوار جام‌جهانی به عدد ۳ رسید. در جدال دوشنبه شب، شاگردان علی نادری ابتدا دو گل از حریف دریافت کردند تا کار تیم‌ملی گره بخورد، ولی روحیه جنگندگی و اتحاد تیمی دوباره به کمک بچه‌ها آمد. دو گل تساوی بازی را دروازه‌بان‌های ایران به ثمر رساندند. حمید بهزاد‌پور و سیدمهدی میرجلیلی دو بار دروازه تاهیتی را باز کردند. بعد از این کامبک، ملی‌پوشان انگیزه مضاعف گرفتند و با زدن سه گل دیگر نسخه تاهیتی را پیچیدند. 
عبور از تاهیتی باعث شد ایران با سه برد متوالی هفت امتیازی شود و صدر جدول گروه دوم را از آن خود کند. دیگر مدعی گروه شش امتیازی ماند و به عنوان تیم دوم صعود کرد. آرژانتین و اسپانیا نیز در رده‌های بعدی قرار گرفتند. امارات با اینکه ایتالیا را برد، اما از گروه اول جام‌جهانی به‌عنوان تیم دوم راهی دور حذفی شد و در مرحله یک‌چهارم نهایی رقیب تیم کشورمان است. 
در جمع بهترین گلزنان جام نیز نام یک ایرانی بالاتر از همه می‌درخشد؛ محمدعلی مختاری با شش گل زده در صدر آقای گل‌های این دوره قرار دارد. لئو مارتینس با پنج گل در رده دوم است. چیکی، رونویی تینیراواری و پائولو حسام هم با چهار گل زده سوم هستند. حمید بهزادپور (ایران)، لوکاس مدرو (آرژانتین)، آله هاپون (بلاروس)، ایهار بریشتسل (بلاروس) و ماندیون دیانیه (سنگال) سه گل به ثمر رسانده‌اند. 
 
گلر‌های ایرانی در آخرین بازی دور گروهی آنقدر درخشیدند که حتی سایت فیفا نیز از آن‌ها تمجید کرد. در سایت فیفا روی این نکته تأکید زیادی شده است: «روزی تاریخی در دوبی برای دروازه‌بانان رقم خورد. دو دروازه‌بان ایران، یعنی حمید بهزادپور و سیدمهدی میرجلیلی مجموعاً سه بار موفق به گلزنی شدند و الهام‌بخش بازگشت ایران در این مسابقه بودند.»
 حمید بهزادپور یکی از دروازه‌بانان ستاره کشورمان است. او تا به اینجای کار سه گل به ثمر رسانده است. بهزادپور در گفتگو با سایت فیفا از بازی سخت با تاهیتی گفت: «ما قبل از بازی می‌دانستیم که با توجه به نحوه بازی تاهیتی، فضای زیادی برای دروازه‌بانان ما وجود دارد که بتوانند به سمت دروازه حریف شوت بزنند. مربی از ما خواسته بود که شوت بزنیم و این دستور را در زمین اجرا کردیم. کار ایران هرگز تمام نشده و ما هیچ وقت تسلیم نخواهیم شد.»
 
ایران و امارات فرداشب به مصاف هم می‌روند. حریف تیم ملی کشورمان هم سه برد متوالی داشته و بدون شک به این راحتی‌ها دست از تلاش نمی‌کشد. رسیدن به جمع هشت تیم برتر دنیا راحت نیست، به‌ویژه اینکه پیروز این جدال راهی نیمه‌نهایی می‌شود و می‌تواند به جاه‌طلبی‌هایش ادامه دهد. سرمربی امارات از اینکه تیمش توانسته به یک‌چهارم نهایی برسد ابراز خوشحالی کرد. ویکتور واسکز همچنین نسبت به تقابل با تیم کشورمان هشدار داده است: «در بازی پیش‌رو با توجه به قدرت حریف، نیاز به تمرکز بسیار زیادی داریم. باید از روحیه تیم و عملکردی که تاکنون در تمام مسابقات خود ارائه داده‌ایم، الهام بگیریم و تمام تمرکز خود را در بازی با ایران جمع کنیم. این راهی است که از طریق آن می‌توانیم صعود و همه هواداران را خوشحال کنیم. می‌دانیم که بازی با ایران تا چه اندازه سخت خواهد بود. باید به توانایی‌های خود اعتماد کنیم. ما سریعاً آمار و داده‌های مورد نیاز برای آنالیز ایران را جمع می‌کنیم تا در اختیار بازیکنان قرار دهیم. هرچه داریم در زمین پیاده خواهیم کرد تا به روند خوب و دستاورد‌های تاریخی‌مان ادامه دهیم.»

غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سعید
|
United States of America
|
۰۰:۲۲ - ۱۴۰۲/۱۲/۰۲
0
0
عجب
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار