کد خبر: 1217852
تاریخ انتشار: ۰۷ اسفند ۱۴۰۲ - ۲۳:۰۰
جوان آنلاین: آتش توپخانه حزب‌الله به‌طور اتوماتیک روی اراضی اشغالی تنظیم شده است و روزی نیست که مواضع نظامی اسرائیل ضرب شست موشک‌های مقاومت را نچشند و دیروز هم نوبت پادگان «البغدادی» بود تا قدرت برکان‌های این جنبش را تجربه کند؛ عملیاتی که وزیر جنگ صهیونیستی را به خشم آورد و مدعی شد شمارش معکوس برای حمله به لبنان آغاز شده است تا از این طریق رهبران مقاومت را به عقب‌نشینی وادار کند. 
درحالی که کشور‌های غربی تلاش زیادی کردند حزب‌الله را از ورود به معادلات جنگ در غزه بازدارند، این تلاش‌ها هیچ نتیجه‌ای نداشت و مقاومت لبنان به عملیات موشکی خود در حمایت از ملت فلسطین ادامه می‌دهد. به گزارش شبکه «المنار»، حزب‌الله روز دوشنبه در بیانیه‌ای اعلام کرد که در راستای حمایت از ملت فلسطین در نوار غزه و مقاومت دلیرانه و شرافتمندانه آنها، پایگاه نظامی «البغدادی» در شمال سرزمین‌های اشغالی را هدف حملات موشکی خود قرار داده است. در این بیانیه تأکید شده که موشک‌ها با دقت بالا و مستقیماً به هدف اصابت کرده است. مقاومت اسلامی لبنان یک‌شنبه شب نیز اعلام کرده بود که نیرو‌های رژیم اشغالگر را در اطراف پایگاه «المرج» در شمال فلسطین اشغالی با موشک برکان هدف قرار داده است. همزمان، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی گزارش داد آژیر‌های هشدار در شهرک شتولا و مناطق زیادی در الجلیل‌الاعلی در مرز‌های لبنان به صدا درآمد. همچنین خبرنگار المیادین در جنوب لبنان اعلام کرد موشک‌هایی از جنوب لبنان به سمت یک هدف اسرائیلی در الجلیل‌الغربی شلیک شد. به گفته این خبرنگار دو موشک به شهرک شتولا شلیک شد. از سوی دیگر، رادیو ارتش رژیم صهیونیستی صبح روز دوشنبه گزارش داد یک موشک زمین به هوا از جنوب لبنان به سمت یک پهپاد از نوع «هرمس۴۵۰» در منطقه مرج ابن عامر در شمال اراضی اشغالی فلسطین شلیک شد. طبق تصاویر منتشر شده، این پهپاد در پی برخورد موشک، ساقط شده است. حزب‌الله اعلام کرد این پهپاد را در جنوب لبنان ساقط کرده است و به مقابله با هواگرد‌های دشمن و ممانعت آن‌ها از رسیدن به اهداف خود ادامه می‌دهد. 
 
 هیاهوی صهیونیست‌ها برای هیچ
یوآو گالانت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی دیروز در سخنانی مدعی شد، شمارش معکوس برای حملات ارتش اسرائیل به عمق خاک لبنان و اردوگاه‌های فلسطینی مستقر در این کشور شروع شده است. گالانت ادعا کرد: «حزب‌الله نمی‌تواند جایگزینی برای فرماندهانی که ما در حال ترور آن‌ها هستیم بیابد. در صورت پایان صبر ما دوبرابر آنچه که با غزه انجام دادیم با لبنان خواهیم کرد. در زمان آتش‌بس موقت در غزه، حجم آتش به سمت حزب‌الله را افزایش می‌دهیم.» این تهدیدات درحالی است که سران تل‌آویو در پنج ماه گذشته هر روز هشدار می‌دهند که اگر حزب‌الله به حملات خود ادامه دهد، لبنان را به عصر حجر برمی‌گردانیم، اما در عمل توانی برای جلوگیری از عملیات حزب‌الله ندارند. این ضعف و استیصال ارتش برابر حزب‌الله به خوبی در بین صهیونیست‌ها نمایان است و به قدرت نظامی این جنبش معترفند. رسانه‌های عبری زبان روز دوشنبه به پرتاب یک فروند موشک زمین به هوا از سمت لبنان در منطقه الجلیل علیا واکنش نشان داده و اذعان کردند که رخداد امروز یک اتفاق استثنایی به شمار می‌رود.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار