کد خبر: 1218163
تاریخ انتشار: ۰۹ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۴:۵۴
رییس بیمارستان دندانپزشکی نیروی زمینی ارتش گفت: با مشارکت پرشور مردم در انتخابات، امکان انتخاب افراد اصلح برای ورود به یک مجلس به معنای واقعی انقلابی و جهادی فراهم می شود و با حضور تک تک شهروندان در پای صندوق های رای است که می توان انقلابی در مجلس ایجاد کرد.

دکتر الله یار نزادی نیاسر، رییس بیمارستان دندانپزشکی نیروی زمینی ارتش با بیان اینکه کشور درگیر مسائل مختلفی است و اگر شرایط با همین روال ادامه پیدا کند وضعیت بدتر خواهد شد، می گوید: مردم با حضور در پای صندوق های رای باید برای تغییر و یک اقدام انقلابی گام بردارند.

وی با اشاره به وضعیت آبی مناطق مختلف و بخصوص نقاط کم آب مثل کاشان و آران و بیدگل ادامه میدهد: احداث سدهای خاکی در پایین دست اولین کاری است که باید صورت بگیرد. انجام پروژه های آبخیزداری و همچنین بهینه سازی مصرف آب در بخش کشاورزی نیز بسیار اهمیت دارد.

نزادی نیاسر با تاکید بر اینکه در بخش تولید در کشور حمایت کافی از سرمایه گذار و کارآفرین صورت نمی گیرد، ادامه میدهد: توسعه مناطق ویژه اقتصادی در نقاط مختلف کشور ضروری بوده و در شهرستان ها می توان با اجرای طرح های زودبازده از تولید حمایت شود.

وی تاکید می کند که با تشکیل زنجیره نخبگانی در منطقه پیرامونی خودمان و کل کشور می توان برای حل مشکلات در موضوعات مختلف از این زنجیره کمک بگیریم.

نزادی نیاسر، سلیقه ای و غیرکارشناسی وارد حل مسائل شدن را جز ناامید کردن مردم، چیز دیگری نمی داند و تصریح می کند: حالا فرصتی پیش آمده که مردم باید با همدلی و همراهی خود نقش اصلی خودشان را در تصمیم گیری ها نشان بدهند.

وی از نمایندگان آینده مجلس می خواهد تا برای تامین برق به سراغ منابع غیرفسیلی بروند و می گوید: با استفاده از پنل های خورشیدی می توان برای گرمایش خانه ها و حتی صنایع بهره برد و صنعت برق را به یک صنعت ملی تبدیل کرد.

نزادی نیاسر تاکید می کند: با مشارکت پرشور مردم امکان انتخاب افراد اصلح برای ورود به یک مجلس به معنای واقعی انقلابی و جهادی فراهم می شود و هر کس با رای خود می تواند گام بزرگی در جهت تحولات آینده بردارد. با حضور مردم در پای صندوق های رای، انقلابی در مجلس ایجاد می شود.

برچسب ها: انتخابات ، مجلس ، نماینده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار