کد خبر: 1218905
تاریخ انتشار: ۱۴ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۵
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی و دبیر شورای اطلاع رسانی استان در پیامی از تلاش های اصحاب رسانه در انتخابات 11 اسفندماه قدردانی کرد.
سهیلا سعیدی

در بخشی از پیام تقی صادقی مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی آمده است:

ضمن قدردانی از حضور حداکثری مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ، از تلاش های اصحاب رسانه و خبرنگاران استان که با پوشش بسیار خوب اخبار و گزارشات انتخاباتی ، مردم را به حضور پرشور در انتخابات فراخواندند، تشکر و قدردانی می نمایم.

در ادامه این پیام آمده است: خبرنگاران رسانه های استان در کنار مسئولان برگزاری انتخابات با تلاش شبانه روزی خود در تبیین دستاوردهای نظام شکوهمند اسلامی و دولت مردمی آیت الله رئیسی، برای صیانت از نعمت استقلال، آزادی و جمهوری اسلامی توانستند با حضور حداکثری مردم فهیم و بصیر استان ، افتخار دیگری را رقم در تاریخ استان معرفت ها و فرهنگ ها رقم زنند.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در این پیام تصریح کرده است: بدون شک این حماسه بزرگ که ثمره آن اقتدار ملی است، در حافظه تاریخ ایران و استان باب الرضا و گنجینه معرفت ها به یادگار خواهد ماند و سرلوحه ی کار نسل‌های آینده خواهد شد.

صادقی در ادامه این پیام آورده است: وظیفه خود می دانم از تلاش تحسین برانگیز یکایک مدیران و خبرنگاران رسانه های استان به عنوان تلاش گران و مجاهدان جهاد تبیین که در انتخابات 11 اسفندماه 1402 نقش بسیار چشمگیری را در افزایش سطح آگاهی جامعه و حضور مردم در پای صندوق های رای و انتخاب صالح ترین افراد، ایفا نمودند تشکر و قدردانی و برای یکایک آنان آرزوی توفیق نمایم.

دبیر شورای اطلاع رسانی استان در ادامه این پیام تصریح کرده است: یقینا ثمره این تلاش ها، تهدیدات و هجمه‌های دشمنان قسم خورده نظام اسلامی در داخل و خارج از کشور را نقش بر آب و آن را به فرصت آگاهی بخشی و شناخت بیشتر مردم از ترفندهای استکبار جهانی و در راس آن آمریکا و اسرائیل جنابتکار تبدیل کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی در پایان این پیام اظهار امیدواری کرده است که اهالی رسانه ، مدیران و خبرنگاران عزیز استان به عنوان مطالبه‌گران عرصه اطلاع رسانی همچون گذشته در تمامی صحنه حضور فعال و نقش پررنگی داشته و در مسیر اعتلا و پیشرفت استان قدم بردارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار