کد خبر: 1219609
تاریخ انتشار: ۱۸ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۷:۳۹
مقامات رژیم صهیونیستی گزارشی را به کنست ارائه کردند مبنی بر خطر اعمال تحریم علیه افسران صهیونیست شرکت کننده در حملات به رفح و کرانه باختری از سوی کشور‌های دوست.

جوان آنلاین: پایگاه اینترنتی الرساله به نقل از روزنامه عبری اسرائیل هیوم؛ مقامات رژیم صهیونیستی گزارشی را به کمیسون امور خارجی و امنیت در کنست ارائه کردند که درباره خطر اعمال تحریم علیه افسران صهیونیست شرکت کننده در حملات به رفح و کرانه باختری از سوی کشور‌های «دوست» هشدار می‌دهد.

به گزارش صداوسیما، این روزنامه نوشت تهدید‌های دولت بایدن در تحریم نظامیان اسرائیلی که در غزه فعالیت داشتند از جمله این تهدیدهاست و مشابه تحریم‌هایی خواهد بود که واشنگتن برای چهار شهرک نشین شرکت کننده در حملات تروریستی به فلسطینی‌های کرانه باختری اعمال کرد و حساب‌های بانکی آنها را توقیف و آنها را از ورود به آمریکا منع کرد.

مقامات رژیم صهیونیستی با توجه به نگرانی درباره اعمال تحریم‌های مشابه از سوی کشور‌های اروپایی، در حال تلاش برای ایجاد یک سامانه حمایتی از نظامیان هستند چرا که انگلیس و فرانسه نیز تحریم‌های اینچنینی علیه شهرک نشینان در کرانه باختری اعمال کردند.

این گزارش که به کمیسیون امور خارجه و امنیت ارائه شد شامل گام‌های انگلیس با هدف جمع آوری اطلاعاتی پیرامون جنایات جنگی رژیم صهیونیستی است ضمن آن که تابلو‌هایی برای اطلاع رسانی درباره جنایات جنگی رژیم صهیونیستی در غزه نیز در فرودگاه‌های سراسر انگلیس نصب شده است.

شورای امنیت قومی این رژیم می‌کوشد درباره عملیات اشغالگران در غزه گزارشی تهیه کند و دادستان نظامی اسرائیلی نیز گزارشی ارائه کرده است مبنی بر اینکه تل آویو در حال پیگیری «تعداد محدودی» از «تجاوزات» نظامیان اسرائیلی در طول جنگ علیه غزه است.

در همین حال اعضای کنست تلاش می‌کنند به موضوع احتمال اعمال محدودیت بر حساب‌های بانکی بپردازند تا کسانی که تحت چنین تحریم‌هایی قرار می‌گیرند بتوانند به فعالیت اقتصادی خود ادامه دهند.

نظام بانکی اسرائیل نگران است در صورت عدم همکاری با تحریم‌های بین المللی، اسرائیل منزوی و مطرود شود.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار