کد خبر: 1220587
تاریخ انتشار: ۲۳ اسفند ۱۴۰۲ - ۱۶:۳۶
 چندی پیش حضور دو بلاگر در یک نمایشنامه‌خوانی به اسم «آدم خوارها» به کارگردانی رضا حماطی در عمارت نوفل لوشاتو اعتراض برخی بازیگران را در پی داشت.

جوان آنلاین: مدیرکل هنر‌های نمایشی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در واکنش به حضور بلاگر‌ها در سالن تئاتر گفت: آن‌ها در یک نمایشنامه خوانی به عنوان مخاطب شرکت کردند و جزو عوامل نبودند. شرکت در تئاتر جزو حقوق شهروندی آنهاست و ما نمی‌توانیم از این حق محروم‌شان کنیم.

کاظم نظری در گفتگو با ایرنا درباره حاشیه‌های اخیر مربوط به حضور بلاگر‌ها در سالن تئاتر اظهار کرد: بلاگر‌ها در پنج دقیقه آخر نمایش‌نامه‌خوانی، کنار یک هنرمند نشسته‌اند و عکس گرفته‌اند. واکنش نشان دادن به این مساله دور از اخلاق است. مگر من می‌توانم مانع نمایش دیدن آن‌ها بشوم؟ حتی فرض کنید آن‌ها بخواهند در یک نمایش بازی کنند. آیا می‌توانیم بگوییم به خاطر این که بلاگر هستید حق ندارید؟ همین بلاگر‌ها برای زیارت به حرم امام رضا (ع) هم رفته‌اند. این‌ها هموطن ما هستند و دنبال کننده دارند.

وی افزود: یک هنرمندی برای این که کارش دیده شود از بلاگر‌ها استفاده می‌کند. این مساله دیگری است که باید حل کنیم. اگر یک هنرمندی از این بلاگر‌ها سوء استفاده می‌کند، این کار غیراخلاقی است.

 چندی پیش حضور دو بلاگر در یک نمایشنامه‌خوانی به اسم «آدم خوارها» به کارگردانی رضا حماطی در عمارت نوفل لوشاتو اعتراض برخی بازیگران را در پی داشت.

برچسب ها: بلاگر ، تئاتر ، کاظم نظری
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار