کد خبر: 1222677
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۲:۵۶
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز:
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز ضمن تبیین اهمیت مضاعف روز قدس امسال با سال‌های گذشته به واسطه عملیات طوفان‌الاقصی و جنایات وحشتناک رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه در شش ماه اخیر، این روز را تبلور همصدایی منحصر به‌فرد ملت ایران و همچنین سایر نقاط جهان با ملت مظلوم فلسطین خواند.
سعید جابری انصاری در پیامی ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات مسلمانان روزه دار، از آحاد مردم برای حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت به عمل آورد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در این پیام عنوان کرد: مردم غزه انواع جنایات وحشیانه صهیونیست‌ها را شاهد هستند اما همواره مقاوم ایستاده‌اند. 
وی با بیان اینکه امسال روز قدس به معنای واقعی کلمه، معنای منحصر به فردی پیدا کرده است، گفت: در عرصه بین‌المللی، کشورهای اسلامی و منطقه و تحرکات آزادگان شاهد روز قدس باشکوه‌تری در سراسر کشورهای اسلامی و غیر اسلامی خواهیم بود.
جابری انصاری با محکوم نمودن جنایت رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری ایران در دمشق، گفت: انتقام حق مسلم ملت ایران و مطالبه جدی مردم است. ملت ما در برابر این جنایت و تعرض به جایگاه‌های حقوقی و بین‌المللی، خواهان انتقام به موقع و صحیح هستند. هرچند خون‌های مطهر شهدا زمینه جوش و خروش بیشتر بین ملت را ایجاد می‌کند و به زودی این خون‌ها پیروزی جبهه مقاومت و مرگ رژیم صهیونیستی را تسریع می‌کند. 
وی همچنین خطاب به نتانیاهو، نخست وزیر فاسد و ظالم رژیم خونخوار صهیونیستی اعلام کرد: پس از ریخته شدن خون پاک سرداران شهید، مطمئن باش که از دست سربازان جان برکف سپاه اسلام آرامشی در زندگی نخواهی دید و بدان که به فرموده مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای(مدظله العالی) دوران بزن در رو به پایان رسیده است.
وی تصریح کرد: این زمینه‌ها موجب شد روز قدس اهمیت بالاتری و بیشتری پیدا کند، و امیدواریم امسال شاهد شکوه حضور مردم و مشارکت تمامی دستگاه‌ها و فعالان سیاسی و ...  در راهپیمایی روز قدس باشیم‌.
وی در ادامه نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به نام روز قدس را از سوی بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی، اقدامی کاربردی خواند و اظهار کرد: رژیم صهیونیستی با جنایت‌هایی که انجام می‌دهد در سراشیبی سقوط سهمگین است. 
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان البرز، در خاتمه بیان کرد: شعار امسال روز جهانی قدس از طوفان الاقصی تا طوفان الاحرار نام گذاری شده است که همه آزادگان دنیا از این آرمان حمایت می‌کنند و خشم و نفر خود را از صهیونیست‌ها نشان می‌دهند.
برچسب ها: البرز ، کرج ، روز قدس
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار