کد خبر: 1224098
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
کتاب «ملکه زندگی خودت باش» نوشته نسیم کارخانه و رمضان صادقی‌مقدم سعی دارد با بررسی روابط بین زوجین، معضلات بزرگ زنان و مردان را در زندگی زناشویی شرح دهد. 

کتاب «ملکه زندگی خودت باش» نوشته نسیم کارخانه و رمضان صادقی‌مقدم سعی دارد با بررسی روابط بین زوجین، معضلات بزرگ زنان و مردان را در زندگی زناشویی شرح دهد. 
باید بانوان را محترم شمرد و برای آنان ارزش قائل بود و به شخصیت اجتماعی آنان اهمیت داد. اشتیاق زنان و مردان به کامل‌کردن یکدیگر، آن‌ها را برای مقابله با معضلات زندگی آماده می‌کند، البته هر فردی متفاوت است و هر زوج شرایط خاص خود را دارد ولی میان همه آنان اشتراکاتی وجود دارد. 
با وجود آنکه هر یک از انسان‌ها حرفی برای گفتن دارند ولی عموماً مردان بهره بیشتری از روابط می‌برند. آنان در مقابل دل‌نازکی و درک خانم‌ها، ویژگی‌هایی مردانه نظیر جدی بودن و قدرت بدنی را از خودشان بروز می‌دهند. قطعاً علت‌های مختلفی هستند که نشان می‌دهد مردان باید به تمامی بانوان، با هر نسبتی، احترام بگذارند. به عنوان مثال آنان به زندگی و معضلات گوناگون آن از منظری بسیار حائز اهمیت می‌نگرند. 
زنان عادت دارند به عمق هر مسئله‌ای نفوذ کنند و همه چیز را با جزئیات بسیار بیشتری ببینند، حتی بدون آنکه نیاز به پیشرفت منطقی، ایده و فکر داشته باشند، نه به این دلیل که مانند مردان به مشاهدات خود تکیه نمی‌کنند، بلکه به نظر می‌رسد آن‌ها چه با دوراندیشی و چه بدون آن قادر به تجزیه و تحلیل موضوعات هستند. با حمایت زنان، مردان عملکرد بهتری خواهند داشت. 
به خاطر داشته باشید که این گفته قدیمی همیشه درست است: پشت سر هر مرد موفق، یک زن موفق خواهد بود. 
در بخشی از کتاب ملکه زندگی خودت باش می‌خوانیم: «زن اگر به فن شوهرداری آشنا باشد و وظایفی را که خدا برایش مقرر فرموده انجام دهد، می‌تواند از یک مرد عادی بلکه از یک مرد بی‌عرضه و بی‌لیاقت یک شوهر لایق و آبرومند بسازد.»
خانم‌ها خوب می‌دانند که یکرنگی و رکود، ملالت‌آور است، از همین رو است که آن‌ها بیش از آقایان به دنبال تنوع در پوشش، تفریح و خوراک هستند، البته این روحیه اختصاص به خانم‌ها ندارد، اما نمودش در خانم‌ها واضح‌تر است. مردان شاید چندان به تنوع، اهمیت ندهند، اما چنین نیست که از آن تأثیر نپذیرند. حتماً زنان این تأثیرپذیری را با تنوعی که در پوشش و آرایش‌شان ایجاد می‌کنند، در چهره همسرشان دیده‌اند.

برچسب ها: بانوان ، نقش زن ، خانواده
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار