کد خبر: 1224105
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۰۰
واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به پاسخ موفقیت‌آمیز و غرورآفرین ایران به رژیم‌صهیونیستی
حتی آن‌ها که وعده نابودی اسرائیل در ۲۵سال آینده را به باد تمسخر می‌گرفتند، دیشب به چشم دیدند و سازمان فکری‌شان به هم ریخت... آری شدنی است؛ بإذن_الله. به دست مجاهدان جبهه مقاومت.
جوان آنلاین: پاسخ گسترده و موفقیت‌آمیز ایران به رژیم‌صهیونیستی با واکنش‌های بسیاری در جهان همراه بود. گستره حمله چشم بسیاری از تحلیلگران را خیره کرده بود. کاربران فارسی‌زبان نیز در توییت‌هایی از این حمله حمایت کردند و آن را موفقیت‌آمیز و غرورآفرین خواندند. کاربران اذعان داشتند که این حمله نشان داد ایران در برابر حمایت از حریم و مرز خود محکم و استوار است و هر لحظه‌ای که اراده کند، می‌تواند تل‌آویو و حیفا را با خاک یکسان کند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران مرور شده است. 
 
 حمید کثیری:
حتی آن‌ها که وعده نابودی اسرائیل در ۲۵سال آینده را به باد تمسخر می‌گرفتند، دیشب به چشم دیدند و سازمان فکری‌شان به هم ریخت... آری شدنی است؛ بإذن_الله. به دست مجاهدان جبهه مقاومت. به دست فرزندان رسول الله؛ به #برکت_خون سلیمانی‌ها
 علی آذین:
به جمهوری اسلامی ایران افتخار می‌کنم. کشوری که تا چند دهه پیش حتی اختیار پایگاه‌های نظامی‌اش را نداشت امروز به قدرت نظامی منطقه تبدیل شده و جلوی رژیم صهیونسیتی با حمایت ابرقدرت‌های دنیا به تنهایی ایستاده. 
مطمئن هستم خوشحالی و دعای مظلومین غزه ایران را مقتدرتر و محبوب‌تر خواهد کرد. 
 حسین سیستانی:
از نوجوانی آرزو داشتم برخی برهه‌های تاریخی را درک می‌کردم و امروز یکی از آن روزهاست! [فارغ از اصابت کردن/نکردن موشک‌ها، خسارت زیاد/کم پایگاه‌های نظامی و حتی جنس پاسخ احتمالی دشمن]از امروز وارد ‎عصر جدید تاریخ شدیم و ان‌شاءالله خودمان را برای امروز و فردا آماده کرده باشیم. 
 سعید آجورلو:
چند نکته درباره سیلی به رژیم اسرائیل: ۱) حالا محاسبه دوستان و دشمنان درباره قدرت جمهوری اسلامی، دقیق‌تر است؛ ۲) جهان اسلام می‌تواند به یک قهرمان واقعی و شجاع افتخار کند، جمهوری اسلامی؛ ۳) انگاره شکست ناپذیری اسرائیل کاملاً فرو ریخت؛ ۴) امریکا برای معامله قرن باید یک تابوت تهیه کند. 
 علی علیزاده:
‏خط روایت چی‌بودیم/چی‌شدیم واقعاً خوبه. کمتر از یک قرن (آن هم با وجود جنگ تحمیلی، گروه‌های تکفیری، تحریم و...) ایران به نقطه برسد بشود قوت قلب مستضعفین. علمای استقلال طلب از اجانب و شهدا منتظر همچین لحظه‌ای بودند و ‎ما در حال زندگی در این عصر هستیم. 
 مهدی بختیاری:
الحمدلله که نمردیم و این روز‌های با شکوه رو به چشم دیدیم. امروز همه مردم حس غرور دارند. روحت شاد حاج حسن طهرانی مقدم. ‎#ایران_مقتدر 
 احسان تقدسی:
سربه سر ایران گذاشتن هزینه دارد. صدای عملیات دفاعی ایران نه فقط در ‎اسرائیل بلکه در جمهوری آذربایجان، ترکیه، کردستان عراق، عربستان، امارات و اردن هم شنیده شد. اسرائیل با کمک پدافندی و اطلاعاتی ۱۰ کشور نتوانست از خود دفاع کند؛ بقیه چطور می‌توانند؟ ‎
 فضه سادات حسینی:
هیچ وقت فکر نمی‌کردم ساعت چهار صبح اینقدر با حال خوب خبر بخونم. همه همکارانم سراسر شوق و افتخار بودند از اقتدار ایرانِ جان. الهی هزاران بار شکر. جانم فدای ایران. سربلند باشی وطنم. 
 محمد رستم‌پور:
عملیات امشب، غیر از تنبیه متجاوز در یک عملیات بازدارنده، مرز‌های هویتی و تعلقات فکری حاکمیت و مردم را تثبیت می‌کند. گام اول وطن‌دوستی، بالیدن به توان دفاع حمایتگرانه سربازان وطن است. باید قدردان حس افتخاری که در توییت و استوری و پست و محتوا نمایان می‌شود، بود. غرور ملی برخاسته. 
 مسعود پولادوند:
پرو پاگاندای رسانه‌ای غرب دقایقی پس از حمله ایران به سرزمین‌های اشغالی آغاز شد، اما غریو برخورد پرمهیب موشک‌ها و پهپاد‌های ایرانی صدا‌ها را در حلقوم‌ها خفه و معاندان را وادار به اعتراف به توان رزمی ایران کرد و پرچم ایران را در قلب سرزمین‌های اشغالی به اهتزاز درآورد. 
‎#تنبیه_متجاوز
 فاطمه رایگانی:
وقتی با دشمن شریف طرفید که هرقدر هم توان داشته باشد باز هم اهل زدن بیمارستان و مدرسه و مهدکودک و... نیست مجبور می‌شوید با داستانسرایی از زخمی‌شدن یک کودک مظلوم‌نمایی کنید، در حالی که خودتان چشم در چشم دنیا ۱۵ هزار کودک را قتل عام کردید. لعنت رژیم کودک‌کش و عمله‌های حقیرش. 
 الهام عابدینی:
ترور دانشمندان هسته‌ای، ویروس استاکس‌نت، حمایت از گروه‌های تروریستی و حمله علیه ایران، حمله به مواضع نظامی و دیپلماتیک ایران در کشور‌های مختلف از جمله همین مورد اخیر در دمشق، به علاوه ده‌ها مورد دیگر. 
چه کسی شروع کرد؟ ایران مقابل رژیم‌صهیونیستی متجاوز، از خود دفاع می‌کند. دفاع مشروع.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار