کد خبر: 1224287
تاریخ انتشار: ۲۸ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۳:۲۰
تداوم واکنش کاربران شبکه‌های اجتماعی به عملیات نظامی ایران در پاسخ به رژیم خبیث
طوفان اقصی در ۷ اکتبر، آغاز فلسطین جدید بود. وعده صادق در ۲۶ فروردین آغاز خاورمیانه جدید است. امریکا و اروپا می‌خواستند خاورمیانه جدید با مرکزیت و سیطره اسرائیل شکل دهند. خاورمیانه جدید از سحرگاه امروز با مرکزیت و راهبرد ایران شکل گرفت. 
جوان آنلاین: فضای شبکه‌های اجتماعی همچنان پرشور و پرغرور از عملیات موفقیت‌آمیز ایران در پاسخ به جنایات رژیم خبیث صهیونیستی است. کاربران تحلیل خود از تحولات بین‌المللی در پی عملیات هوشمندانه و دقیق ایران نوشتند. آن‌ها همچنین از ناکارآمدی پدافند‌های رژیم خبیث آن هم با کمک امریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه نوشتند و این قابلیت تسلیحاتی ایران را از پشتکار و ایمان مهندسان هوافضای ایرانی دانستند. در ادامه بخش‌هایی از واکنش‌های کاربران را مرور کرده‌ایم. 
 
 
 سیدعطاالله مهاجرانی:
طوفان اقصی در ۷ اکتبر، آغاز فلسطین جدید بود. وعده صادق در ۲۶ فروردین آغاز خاورمیانه جدید است. امریکا و اروپا می‌خواستند خاورمیانه جدید با مرکزیت و سیطره اسرائیل شکل دهند. خاورمیانه جدید از سحرگاه امروز با مرکزیت و راهبرد ایران شکل گرفت. 
 سیدعباس صالحی:
اسطوره اطلاعاتی رژیم صهیونیستی در عملیات ‎طوفان الاقصی درهم شکست و اسطوره امنیت فضایی‌اش در عملیات دیشب موشکی- پهپادی ایران فرو ریخت. آوار پیاپی اسطوره‌های رژیم غاصب را به نظاره نشسته‌ایم. 
 عطیه شاپوری:
به اهالی سرزمین‌های اِشغالی بگید اگر آژیر خطر به صدا در اومد با خیال راحت میتونن به مدارس بیمارستان‌ها و مهدکودک‌ها پناه ببرند، چون این فضا‌ها هیچ‌وقت از سوی مردان با غیرت و با شرف ایرانی هدف قرار نخواهد گرفت. 
 لیا آبنوس:
‏سبک انتقام‌های ایران رو دوست دارم: ساعت ۱:۲۰ سردارمون رو شهید کردید؟ ساعت ۱:۲۰ میزنیمتون! از اون پایگاه سفارتخونه ما رو زدین؟ اول همون پایگاه رو نابود می‌کنیم. 
 محمدامین مظلوم خداشهری:
به نظرم حقیقت اقدام تنبیهی ایران علیه ‎اسرائیل را می‌توان در جمله زیر خلاصه کرد: این همه قدرت نظامی ایران نبوده و نیست، اما همه قدرت دفاعی اسرائیل را شاهد بودیم، آن هم با کمک امریکا و انگلیس و فرانسه. عجیب به ایرانی بودنم افتخار می‌کنم.
 محمدامین سلیمی:
اگر ماه مبارک بود دعا و سلام افطار را تقدیم می‌کردم به کسی که عکس پهپاد‌ها در آسمان کربلا رو گرفت؛ به کسی که فیلم پرواز موشک‌ها بر فراز قبه الصخره رو گرفت؛ تقدیم می‌کردم به همه کسانی که تصاویر انتقام دیشب رو برامون ساختند. 
 محمد لسانی:
رکورد‌های ایران در عملیات ۲۶ فروردین: ۱. بزرگ‌ترین حمله پهپادی جهان، ۲. پرحجم‌ترین حمله موشکی ایران، ۳. اولین حمله مستقیم به رژیم بعد از ۱۹۶۷، ۴. بلندترین برد جغرافیایی حمله پهپادی موشکی ایران، ۵. استان‌های درگیر در حمله همزمان، ۶. استفاده از کلاهک بارشی برای نخستین بار، ۷. طولانی‌ترین حمله پهپادی ایران. 
 علی احمدنیا:
‏تحلیلی که مخالفان جمهوری اسلامی شاید خوششون نیاد: هر موشکی که در وسط اسرائیل منفجر میشه یک سرمایه اجتماعی عظیم در افکار عمومی مردم جهان عرب برای جمهوری اسلامی ایران است. 
 علی زکریایی:
شلیک تعداد زیاد موشک و پهپاد انتحاری از مبادی و شهر‌های متفاوت و متعدد کشور چند پیام اصلی رو به رژیم کودک‌کش مخابره کرد: ۱) شهر‌های موشکی ما قابل شمارش نیستند؛ ۲) ذخایر موشکی ما قابل ارزیابی نیستند؛ ۳) حملات بعدی ما قابل پیش بینی نیستند. وَ مَا رَمَیْتَ إِذْ رَمَیْتَ وَ لکِنَّ اللَّهَ رَمَى. 
 حامد قدیری:
فارغ از هر چیز دیگری، این افتخار تاریخی برای ایران خواهد ماند که در اوج منفوربودن اسرائیل، در اوج تنهاماندن غزه به اشغال‌گر حمله کرد. 
 کاربری با نام «مصطفی»:
حمله دیشب جمهوری اسلامی ایران تمام شد، اما فصل جدیدی در خصوص قضیه فلسطین و قدس شریف و غرب آسیا گشوده شده. فصلی که آرزوی خمینی‌ها و بهشتی‌ها بود. فصلی که اشتیاق چمران‌ها و موسی صدر‌ها و طالقانی‌ها بود. امروز فصل جنگ با اسرائیل غاصب شروع شده. هرکسی همراه حق است بسم‌الله. 
 امین میمندیان:
خدابیامرزه مرحوم قیصر رو. هفته دیگه هم تولدشه و ما می‌پذیریم که ملتی جنگ طلب هستیم | ما برای استقرار صلح جنگ‌می‌کنیم | و شما برای استمرار جنگ، صلح را پیشنهاد می‌کنید.
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار