کد خبر: 1224329
تاریخ انتشار: ۲۷ فروردين ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
فرصت‌سوزی آرسنال و لیورپول
در بدبینانه‌ترین حالت ممکن هم کسی تصور شکست لیورپول مقابل کریستال‌پالاس را به ذهنش راه نمی‌داد. تیمی که در پی کسب سه امتیاز این بازی توانست ساکن خانه چهاردهم جدول شود! اما هفته نحس لیورپول با شکستی که بهترین فرصت صدرنشینی را از این تیم گرفت، کامل شد
دنیا حیدری

جوان آنلاین: جبرانش شاید دیگر غیرممکن باشد، چراکه پپ هرگز تعارف قهرمانی را پس نخواهد زد. درست یک روز بعد از برتری پرگل من‌سیتی مقابل لوتون، تنها نگرانی سیتیزن‌ها تسخیر جایگاهشان در صدر جدول توسط آرسنال و لیورپول بود، اما نه کلوپ قدردان فرصت پیش آمده بود و نه آرتتا، به‌طوری‌که گواردیولا خوشحال‌ترین فرد بعد از پایان دومین روز از هفته سی‌وسوم لیگ‌برتر انگلیس بود. 
در بدبینانه‌ترین حالت ممکن هم کسی تصور شکست لیورپول مقابل کریستال‌پالاس را به ذهنش راه نمی‌داد. تیمی که در پی کسب سه امتیاز این بازی توانست ساکن خانه چهاردهم جدول شود! اما هفته نحس لیورپول با شکستی که بهترین فرصت صدرنشینی را از این تیم گرفت، کامل شد. لیورپول هفته گذشته نیز اگرچه تیم برتر میدان بود، اما دست‌آخر به تساوی مقابل منچستر رضایت داد و چند روز بعد نیز با شکست پرگل مقابل آتالانتا در یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا عملاً فرصت محقق کردن رؤیای سه‌گانه را از دست داد، اما فرصت‌سوزی‌های مکرر که قبول شکست مقابل کریستال‌پالاس ته‌جدولی یکی از آن‌ها بود، باعث شد شاگردان کلوپ از مدعی لیگ به تعقیب‌کننده پپ و شاگردانش تبدیل شوند!
اما لیورپول تنها تیمی نبود که با فرصت‌سوزی در این هفته شانس قهرمانی منچسترسیتی را افزایش داد. در واقع آرتتا هم با کپی از روی دست کلوپ بهترین فرصت برای به زیرکشیدن پپ و شاگردانش را از دست داد، آن‌هم در شرایطی که تصور می‌شد توپچی‌های لندن قرار است انتقام شکست دور رفت را از استون‌ویلا بگیرند، اما برخلاف انتظار اونای امری، مربی سابق آرسنال به دومین پیروزی متوالی خود در طول رقابت‌های این فصل برابر توپچی‌ها دست یافت. با این حساب نه فقط آرسنال هم یکی از بهترین فرصت‌های خود برای به زیر کشیدن منچسترسیتی از صدر جدول را از دست داد، بلکه استون‌ویلا تنها تیمی شد که توانست در هر دو بازی رفت و برگشت این فصل، توپچی‌های لندن را شکست دهد. باختی که بدون شک کار آرتتا و شاگردانش را برای کسب عنوان قهرمانی دشوارتر از قبل خواهد کرد، خصوصاً که آرسنال با وجود استفاده از امتیاز میزبانی نتوانست نمایش قابل قبولی را برابر حریف ارائه دهد و به واسطه بازی ضعیفی که داشت به عنوان تیم بازنده زمین بازی را ترک کرد، درست برخلاف لیورپول که به‌رغم برتری آماری در زمین بازی موفق به کسب نتیجه نشد. اما در هر صورت شکست آرسنال و لیورپول جز تعارف عنوان قهرمانی توسط آرتتا و کلوپ به پپ نیست، تعارفی که بی‌تردید سرمربی منچسترسیتی آن را رد نخواهد کرد. 
با رقم خورد نتایج عجیب و غریب این هفته، منچسترسیتی با ۷۳ امتیاز در صدر جدول قرار دارد و آرسنال و لیورپول نیز با امتیاز مشابه (۷۱) به ترتیب رده دوم و سوم را در اختیار دارند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار