کد خبر: 1224847
تاریخ انتشار: ۳۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۰۰:۳۸
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای مرکزی
مدیر کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان مرکزی گفت: تکمیل طرح های عمرانی راهداری این استان، نیازمند ۸۶۰ میلیارد تومان اعتبار است.
 

مهرداد جهانی  در جمع خبرنگاران اظهار کرد: اکنون ۵۶ کارگاه جاده‌ای در استان مرکزی فعال است و به طور حتم تخصیص منابع مالی در شتاب بخشی به اجرای طرح‌های عمرانی نقش کلیدی دارد که امید است در راستای افزایش رضایتمندی مردم این مهم در اسرع وقت محقق شود.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی گفت: اکنون عملیات اجرایی طرح‌های عمرانی در حوزه نگهداری راه‌ها، توسعه ابنیه فنی، ارتقای ایمنی، ساخت راه‌های روستایی و توسعه زیرساخت‌های حمل و نقل با جدیت پیگیری می‌شود.

جهانی افزود: در فاز نخست ۵۶ طرح شامل هشت پروژه لکه گیری و روکش آسفالت، هشت پروژه ابنیه فنی، شش پروژه ساخت راه روستایی، ۱۱ طرح بزرگ ایمنی، ۱۵ طرح راهداری محوری، یک پروژه ترافیکی و هفت پروژه ساخت و توسعه راهدارخانه‌ها، سوله‌ها، پلیس راه و پایانه بار در سطح استان مرکزی فعال شده که تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری تعداد این کارگاه‌ها به بیش از ۲ برابر خواهد رسید.

جهانی اعتبار لازم برای تکمیل طرح‌های در دست اقدام را بیش از ۸۶۰ میلیارد تومان عنوان کرد و در ادامه گفت: پیگیری امور تا حصول نتیجه، تکلیف و وظیفه ذاتی مجموع کارکنان اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی است و ایجاد تعامل و تعادل بین مطالبات مردم، مطالبات پیمانکاران و پیشبرد اهداف و برنامه‌های اجرایی، از مهم‌ترین عوامل و اهداف در دستیابی به نتیجه مورد نظر است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان مرکزی از تلاش برای رفع نقاط حادثه‌خیز شناسنامه‌دار همسو با سایر طرح‌های یاد شده خبر داد و افزود: افزایش سطح ایمنی با هدف کاهش تصادفات جاده‌ای و به تبع آن کاهش تلفات ناشی از آن، مهم‌ترین و شاخص‌ترین اولویت و خط قرمز مدیران، مهندسین، کارشناسان و راهداران این اداره کل است که در راستای این هدف به صورت شبانه روزی فعالیت‌ها و خدمات راهداری در حال اجرا است.

برچسب ها: راهداری ، مرکزی ، اعتبار
نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار