کد خبر: 1225299
تاریخ انتشار: ۰۲ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۲۳:۰۰
میلان می‌تواند دردسر شود 
در جبهه مقابل، اما شرایط اینزاگی فوق‌العاده است. او هرچند نتوانست در لیگ قهرمانان اروپا به مراحل بالاتر صعود کند، اما با کسب نتایج خوب در ایتالیا و عنوان قهرمانی جایگاه خود را روی نیمکت اینتر حفظ کرده و از حالا باید به فکر ارنج کردن تیمش برای فصل بعد باشد.
حامد قهرمانی

جوان آنلاین: دربی بزرگ شهر میلان امشب حال و هوایی متفاوت دارد. دلامادونیا امشب رنگ و بوی قهرمانی دارد. اینتر امشب می‌خواهد در سن‌سیرو جشن قهرمانی بگیرد، البته اگر میلان اجازه بدهد. 
هرچند اینتر هفته‌هاست که قهرمانی خود را قطعی کرده، اما هنوز روی کاغذ این اتفاق رخ نداده است. شاگردان اینزاگی با ۸۳ امتیاز صدرنشین مطلق ایتالیا هستند و حتی میلان ۶۹ امتیازی هم نمی‌تواند در رده دوم خطری برای آن‌ها محسوب شود. با این حال اینتر می‌خواهد با بردن دلامادونیا جشن قهرمانی برپا کند. 
میلان در پنج بازی اخیر خود در سری آ دو برد، یک مساوی و دو باخت داشته، د‌ر‌حالی‌که اینتر دو برد، دو مساوی داشته و در لیگ قهرمانان به اتلتیکو مادرید باخته است، اما جدای از این‌ها نکته قابل توجه این است که اینتر در پنج تقابل قبلی دو تیم همیشه پیروز میدان بوده و میلان با استفان پیولی پنج بازی است که حسرت بردن شاگردان اینزاگی را می‌کشد، اتفاقی که اگر امشب رخ دهد، می‌تواند علاوه بر شکستن طلسم این پنج بازی، جشن قهرمانی اینتر را هم خراب کند، چیزی که میلان به شدت در جست‌وجوی آن است. نکته قابل توجه دیگر در خصوص بازی امشب وضعیت استفان پیولی، سرمربی میلان است که برخلاف رقیب نیمکت مقابل خود اصلاً خوب نیست. عدم نتیجه‌گیری میلان طی یکی، دو فصل گذشته و افول این تیم باعث شده مدیران باشگاه خواهان قطع همکاری با سرمربی ایتالیایی باشند. گفته می‌شود مدیران این باشگاه به صورت جدی به فکر پیدا کردن یک مربی از خارج از ایتالیا هستند و گزینه‌های متفاوتی را هم مدنظر دارند. مربیانی از جمله مارک فن بومل، کریستوف گالتیه، خولن لوپتگی و مارسلو گایاردو در این فهرست دیده می‌شوند و باید دید آیا میلان با آن‌ها به توافق نهایی می‌سد یا نه. 
در جبهه مقابل، اما شرایط اینزاگی فوق‌العاده است. او هرچند نتوانست در لیگ قهرمانان اروپا به مراحل بالاتر صعود کند، اما با کسب نتایج خوب در ایتالیا و عنوان قهرمانی جایگاه خود را روی نیمکت اینتر حفظ کرده و از حالا باید به فکر ارنج کردن تیمش برای فصل بعد باشد. البته با وجود تمام این موفقیت‌ها بردن میلان در بازی امشب کارنامه موفقیت‌های اینزاگی در این فصل را کامل‌تر و بهتر می‌کند و میلان برای او و شاگردانش حکم آخرین پله در مسیر رسیدن به قهرمانی را دارد، پله‌ای که حتماً بالا رفتن از آن دردسر‌های خاص خودش را دارد، چراکه میلان با آن تیم قبلی متفاوت است، آن‌ها هم می‌خواهند برنده این بازی باشند.

نظر شما
جوان آنلاين از انتشار هر گونه پيام حاوي تهمت، افترا، اظهارات غير مرتبط ، فحش، ناسزا و... معذور است
تعداد کارکتر های مجاز ( 200 )
پربازدید ها
پیشنهاد سردبیر
آخرین اخبار